kb-78 Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! jeg er ny her inne. Endelig gravid!!!! Foreloepig termin er 15. februar. Jeg lurer paa hvorfor saa mange av dere allerede har vaert paa ultralyd. Faatt beskjed av legen om at det er vanlig rundt uke 18, og det er jo leenge til for de fleste av oss i denne klubben...? Spesielle omstendigheter??? Jeg er i hvert fall i fin form om dagen og alt foeles bra. Om aa gjoere aa ikke tenke paa alt som kan gaa galt. Alt har en mening vet dere... Forresten bor jeg i Bergen. Andre i samme by??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 hei, velkommen i klubben..... Har termin 26.februar. Jeg har ikke vært på ul enda heller. Grunnen til at mange tar tidlige ul er sikkert mange. Men får de fleste virker det som om det er det å se at hjerte slår som er det store. Jeg skjønner at de som har hatt SA eller andre problemer tidligere velger å ta en tidlig ul. Men uten en medisinsk grunn koster disse mellom 700-1000 kr. Jeg syns det er litt dyrt for å se et hjerte slå. Jeg nøyer meg med den obligatoriske ul i uke 17-19. Nå hører det med til min historie at jeg aldri har hatt noen problemer med underliv eller svangerskap, så jeg er ikke så stressa på om ungen er frisk eller om hjerte slår. Er litt naiv sånn, regner med at det går denne gangen å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammae:-) Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 hei, gratulerer og velkommen... Har vert på ul tidleg pga at vi mista 3 ganger før vi fikk jenta vår på 21 mnd... Så vart lovd å berre ringe kk "kvar" gang jeg var gravid så skulle jeg få en el fleire ul, (gratis) for at vi skulle slippe og gå og engste oss... og vente helt til uke 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisann! Vi har temin omtrent samtidig. Jeg skal ha ultralyd i uke 18. De som jeg kjenner som har fått ultralyd tidligere har ikke brukt fastlegen, men gynekologen sin til oppfølging av svangerskapet. Der har de mer utstyr og kan gjennomføre ultralyd. Enig med deg om at går det ikke bra så er det en grunn for det. Jeg tror at det går bra denne gangen også. Var jo kjempeheldig sist! . Lykke til med svangerskapet! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisan! Gratulerer så mye!!!!!! Bor rett utenfor Bergen (Åsane) Har termin 5 februar. Klarer ikke å styre nyskjerrigheten så jeg og sambo skal på privat ul om ca. en uke, er da litt over 11 uker på vei. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen :) Skrevet 12. juli 2006 #6 Del Skrevet 12. juli 2006 Var ikke meningen å være anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #7 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei du:) da har vi termin på samme dag! jeg har heller ikke vært på ul enda, skal vel ikke før i uke 19 tror jeg... er frisk og rask og satser på at ting skal gå bra. prøver å bekymre meg minst mulig jeg også, føler med alle som har hatt SA, men kommer til å bli gal hvis jeg skal gå og bekymre meg. drar til spania i morgen og er der i 14 dager npr jeg kommer tilbake er jeg 13 uker på vei og kan forhåpentligvis puste lettet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kb-78 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 21. juli 2006 Takk for respons paa innlegg for en tid tilbake. Jeg er naa 10 og ei halv uke paa vei ca (termin 12.feb). Bare litt nysgjerrig paa om det er andre i Bergens omraadet? Fikk en liten tilbakemelding fra Krepsen, du bor i Aasane??? Jeg bor paa tertnes, 28 aar og samboer. Venter vaart foerste barn, ingen av oss er fra Bergen (han er engelsk), saa jeg haaper aa treffe nye venner i tiden som kommer. Ikke saa lenge foer det er offisielt for mange av oss naa, saa da hadde det kanskje vaert goy med et BIM-treff tidlig paa hoesten???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen :) Skrevet 22. juli 2006 #9 Del Skrevet 22. juli 2006 Heisann! Bor på Flaktveit jeg, er jo ikke så langt unna. Tror det var snakk om et Bergens treff etter ferien en gang. Hvis du har msn, så kan du legge meg til på listen hvis du vil. Adressen er: [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå