Har tre søte små Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Her har vi fortsatt baby sete enda. Håper vi kan bruke det til sommeren er ferdig, men er en viss fare for at han blir for lang. Vekten er et godt stykke igjen, går opp til 13 kg, og så tung kommer han aldri til å bli i dette sete. Han er ca 8,7 kg no, og 73 cm lang.
Har tre søte små Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2006 Såg jo at det var en nesten lik tråd lenger nede... Vel, får legge på et tilleggs spørsmål, Dere som har byttet sete, når byttet dere??
majo Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Vi bruker det gamle og det nye,har to biler. Snur veldig på hodet i det gmle,så eg føler det er tryggere med det nye. Vi kjøpte nr 2 for ca 1 mnd sida. han trivest best i det nye setet.
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Vi har bytta fra graco baby sete til graco cosmic. Bytta når han var 6 mnd. Sitter som en prins og er storfornøyd, bilturene er bedre både for meg og han, nå som han ser litt mer
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 bvi og byttet til dette sete da snuppa var 6mnd... sitter som ei prinsesse!!! koser seg på bilturene....
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Vi har skiftet. Gjor det for en mnd siden ca. Men vi må bruke babysete nå i sommer for vi skal kjøre langt (om natten) og da sover han bedre i babysete. Byttet sete slik han kunne få se litt mer. Han har ikke talmodighet til å sitte i bil uten å se ut.
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 Vi har skiftet da Benjamin va 7 mnd. Han ble for lang til de. Han måtte bøye beina hele tiden i de gamle så vi måtte bare skifte :-)
Beate75 Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 Vi har også byttet, for en drøy måned siden. Litt før han var 9 mndr?
Pfff Skrevet 29. juli 2006 #9 Skrevet 29. juli 2006 Vi hadde et sånt jalla bilsete som het Bimbo One. Han svetter så forferdelig i det. Det er en sånn som går opp til 13 mnd. Så nå har vi fått et bilsete, pent brukt, av en fjern slektning, en Maxi Cosi som er kjempefin. Har ikke tatt den i bruk enda. Er vel fra 9 kg og tror tassen er fint over den vekta. Den er framovervent, og det er jeg litt skeptisk til når de er så små, men de vi fikk det av er sånne hysteriske Helios foreldre som skal gjøre alt rett, så det må da ha vært en grunn til at de kjøpte akkurat det setet. Hmmm... jaja, gleder meg til å prøve den snart iallefall!
eline sin mamma Skrevet 29. juli 2006 #10 Skrevet 29. juli 2006 bruker fortsat nr en. er goood plass igjen der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå