Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg kunne tenke meg å føde på Rikshospitalet, men har hørt at det raskt blir fullt. Hva betyr dette mht når man må søke? Jeg har ikke fått legetime før i min uke 11 og dette begynner vel kanskje å bli litt i seneste laget for å sikre seg plass der? Må man forresten søke gjennom legen - eller kan jeg ringe/skrive brev å søke selv? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er i uke 9, var hos legen min i dag. Fikk beskjed om å komme tilbake i uke 12. Spurte ham om det samme som du spør om her, fikk beskjed om at det var han som ordnet med papirene - og at det ikke var noen som søkte før uke 12.... Mener jeg har hørt tidligere at det er i seneste laget, men - får nå stole på ham ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 mmm - ja, det høres liksom litt sent ut, men jeg får også håpe at det holder. Feb/mars er vel ikke høysesong for fødsler heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteri, termin 3. februar Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror kanskje det er litt sent. Jeg har fått fødeplass på Rikshospitalet, legen søkte i uke 6. Jeg snakket også med overjordmor, og hun sa det gikk greit fordi jeg var tidlig ute. Så hvis du vil føde der, tror jeg du burde gjøre det så fort som mulig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #5 Del Skrevet 11. juli 2006 ojoj - da tror at jeg gjerne vil prøve å søke nå, har veldig lyst på Rikshospitalet. Men hvd gjøre dette i praksis når fastlegen er på ferie? Tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslo76 Skrevet 11. juli 2006 #6 Del Skrevet 11. juli 2006 Var hos legen i dag og er i uke 11. Fikk beskjed om at selv om jeg bor på Majorstua er Bærum sykehus dit jeg vil bli sendt. Fikk tryglet meg til at legen forsøkte å sende søknad til Riksen, men legen trodde det var for sent. Ullevål er rett borte i gaten, men der er det umulig å få plass etter at det ble fritt sykehusvalg. Utrolig at vi som bor nærmest må reise ut av Oslo kommune!!! Lykke til i søknadsprosessen. Selv krysser jeg fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #7 Del Skrevet 12. juli 2006 Er det virkelig så håpløst, tragisk! Tusen takk for svar - jeg skal få tak i en lege i dag som kan søke Rikshospitalet for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå