Gå til innhold

lei meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei så trist, var du langt på vei og el??

 

jeg hadde sa 10 april og da tok det ca 25 dager før jeg fikk eggløsning og ble gravid med en gang, fikk aldri tilbake mensen en gang, satser på at dette skjer med deg også

 

masse lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var du akkurat like langt som meg, var også nesten 7 uker, men legen mente det hadde vært dødt siden uke 5 en gang, men bare husk at kroppen ordner opp selv og at det antageligvis er en grunn for at det skjer, sikkert ingen trøst for deg akkurat nå, men sannheten er nå en gang slik desverre, vet akkurat hvordan du har det kjære deg, jeg er gravid for 4 gang nå, men har "bare" 2 barn og en i magen, mistet som sagt i sa i april og eldstegutten min på 6 år skulle vært tvilling, da mistet jeg den ene i uke 10, så jeg vet av erfaring at dette er tøft for deg, men ønsker deg alt godt og håper spiren klorer seg fast og at alt går bra neste gang

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul for en uke siden og han som jeg var hos i dag mente det var rart at hun forrige ikke hørte hjertelyd da..jeg har 2 fra før dette var første til sambo..ja håper det går bra neste hgang.mista oxo i jan men viste ikke var på vei da men takk for omtanken.tenk hvis jeg ikke kan bli det mer da at jeg bare mister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg har det bare vært minstemann som ikke har trøbla og lagt blødninger hos meg, t.o.m dette svangeskapet har jeg hatt blødning, men alt så fint ut på ultralyd og legen regnte med at det var et sprukket blodkar fordi livmoren vokste så raskt, dette er også første for sambo, de 2 andre har jeg fra et tidligere ekteskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men måtte du ta utskarning el kom det ut av seg selv.han så på ul at det ikke var noe mer her da..men har enda vont i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei alt kom ut av seg selv heldigvis, men hadde tatt kontakt med lege hvis smertene ikke gikk over av seg selv iløpet av noen dager, ta deg noen ibux el paracet og kvil deg litt hvis du har mulighet til det, husk på at det er et åpent blødende sår der inne nå, mulig derfor du har vondt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadrar til danmak på fredag tidlig så hvis det ikke roer seg innen i m..men blø ikke mer heller gjorde du det spør jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skjedde for meg en mandag og jeg blødde t.o.m lørdagen samme uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj hvorfor blørikke jeg mer da,nesten ikke blødd.det bare kom ut.ikke blødd noe bortsett fra når jeg tørker meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du da sikker på at det ikke er mer igjen der inne da?? ssjekket legen skikkelig tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...