Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

er innom som snøggast, og tenkte eg skulle sjå om du er tilbake frå ferie, og om alt står bra til med deg og den lille. Du er vel kanskje over i andre trimester nå? Eg postar innlegget begge stader.

Her i garden er det lite nytt førebels. Hadde positiv EL-test 30.6., og la inn ein innsats den dagen og neste. Har IKM laurdag, men ingen symptom, så eg har ikkje noko tru på at den sat denne månaden. Men den som lever, får sjå... :)

Hyggeleg om du melder deg og fortel korleis det går.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5608447-fjerdemann-p%C3%A5-vei-etterlysing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja,nå er jeg endelig over på 2.trimester!Deilig,kan puste litt ut hvertfall.Er fortsatt på ferie,ei uke til.Det går bra,ingen blødninger.Har begynt å få mage,så jeg er glad jeg kjøpte ei mammabukse og tok med meg på ferie.Godt å slippe stamme klær,man spiser jo litt ekstra på ferie også :-) Er oppe på do mye om natta,men det er jo en vane etterhvert.Krysser fingrene masse for deg,får jo nesten litt dårlig samvittighet for at det gikk bra med meg og ikke deg og anonym.

Regner med at jeg hører fra deg hvis det skjer noe nytt :-)

Hei igjen,

Så flott at det går bra med deg og den lille! Dårleg samvet skal du ikkje ha -sjøl tykkjer eg det er så kjempehyggeleg at det i det minste går bra med deg. Eg har det ikkje så verst om dagen eg heller, sjøl om eg nok trur det blir meir prøving på meg neste periode. Har hatt "heimeferie" i litt over ei veke nå, late morgonar, sykla tur i marka, tatt ein tur på fjorden, og i morgon kjem syster mi med familie, inkludert dei pene nevøane mine på 11 og 13 :) Så livet er godt, og med litt hell blir det kanskje nyhende i løpet av sommaren, sjøl om eg ikkje er veldig optimistisk. Lev lurt, og gje gjerne lyd igjen.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...