Gå til innhold

Hei jenter, da var jeg tilbake etter ferie:)

Anbefalte innlegg

Har vært på azorene i to uker nå og jeg har ihvertfall klart å holde tankene vekk fra babylaging, var ikke akkuratt vanskelig siden tanta kom to dager før jeg dro og hun ikke har reist ennå... Nå lurer jeg skikkelig på hva som skjer. Må prøve å komme meg til legen en dag, men jeg har problemer med å finne motet.

Fortsetter under...

Velkommen hjem fra ferie.. Har ikke tanta reist sin vei igjen? Møkkatante.. Håper du finner mot til å gå til legen.. Greit å få vite hva som skjer sånn at man kan få ting på rett kjøl og prøve videre...

Lykke til simsala!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Hei og velkommen tilbake! Vi snakket akkurat om deg på siste treffet (i Lillestrøm) og lurte på om du hadde gått under jorden eller bare reist på ferie. Godt det var det siste da. :-)

Leit å høre du trøbler sånn! Hvis du har 900,- å spandere bør du ta en time hos Aage Huseby på Oslo City legesenter. Veldig flink og hyggelig! Jeg var der for et par uker siden, og endelig var det en som tok de sidesmertene mine på alvor! Skal få lapraskopi til høsten for å se om det er rester etter exu'en i egglederen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...