Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh det va en helt utruli følelse å se den lille jenta som bor der inne....Blei satt telbake to daga, så termin min blir den 6.12....Fikk me mæ 5 bilda, som æ har studert mange mange ganga.......

*lykkerus*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:0). Og så en liten tulle da.....Det var moro!

Skrevet

Gratulerer så masse:) Har du fått lagt ut bildene på nett?

Skrevet

Gratulerer dette var jo kjekt!! er dette ditt første barn? Min fam og jeg var på ul i går vi venter nr 4 til jul så jeg har blitt ferdig med uke 16 og går nå i uke 17. Dr målte hode omk til 36 og satte meg tilbake med 4 dager så terminen er nå 30/12. HAn sa at jeg måtte komme tilbake etter ferien for ny ul. Siden det var vanskelig å få se noe særligt.

Men han kunne fortelle at vi venter vår sønn nr 3.

Jeg lurer litt på hva hode omk hos jenta de var? du må kose deg masse.......... :)

Skrevet

ja si det, ka står det foran der det skal stå???

Skrevet

Ei lita jente du også!!!!! gratulerer så masse!!!!!! tenker du er i lykkerus nå ja, få vite at hun som bor der er frisk,at det er ei jente og forlovelse på samme dag- WOW- grattis så masse til deg!

Skrevet

ååååå, så kjempekoselig å høre Ronja... Gratulerer med tulla i magen - da hadde jeg rett når jeg tippa på magen din...hihi

Skrevet

Jøss, enda en jente i desemberklubben! Dere får jo jente hele gjengen!

Gratulerer så masse med vellykka ul!!!

- er du forlovet nå, forresten?? ;-)

Skrevet

JA, er du forlovet eller????????????

Fortell, fortell!!

Skrevet

Gratulere så masse!! hærlig å ha det overstått å vite at alt står bra til :o) Skal selv på ul i morgen... Fikk beskjed om å ta med penger dersom jeg ønsket utskrift av bildet, er der vanlig at de koster noe?? bare lurer, syntes det va litt rart....

Skrevet

Heia alle sammen! ja nu har æ en fin glinsanes ring på fingern!!!!

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse, Ronja!!

- og til 13.Desember: på Haukeland koster det 50,- å få med hjem bilder (vi fikk fem stk). Dette ble det opplyst om i ul-innkallingen.

Lykke til i morgen! :-))

Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelsen!

klem

Skrevet

hei Ronja! kanskje vi va samtidig på ul i dag.... du va fra el. bodde i tromsø. va på ritø å fikk knipsa 3 bilda av lille gutte i magen:) heilt fantastisk!!!!

Skrevet

hei Ronja!

gratulerer med overstått ul, var det ikke gøy??

og gratulerer med forlovelsen!! hihi

håper du har hatt en suuper dag ;)

klem!!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått!!

Det er rene jentebølgen her inne jo!! : )

Skrevet

ja det e ganske vanlig trur æ...betalte åsså førr mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...