Gå til innhold

Hvor lenge etter SA ca kommer eggløsning?

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt en SA, og lurer på hvor lang tid det tar for kroppen å bli "normal" igjen. Jeg blør litt fortsatt, er vel 4 eller 5 dagen nå og det virker som om det snart tar slutt.

Noen som vet hva som skjer etter en SA?

Tror vi kommer til å ha sex uten prevensjon, men ikke stresse med noe testing. Håper at vi er like heldige som vi har vært før, begge gangene jeg har blitt gravid har det vært en liten glipp som skulle til... Men hvis ikke det skulle skje, er det jo greit å vite når en har mest sjans ;-)

Sender positive vibber og håp om blå kryss til alle her inne.

Fortsetter under...

Jeg ville ha kjøpt el-tester jeg, så får du svaret nøyaktig. Og da starte å teste på dag ti... Jeg hadde normal syklus igjen etter at jeg var til utskrapning i vår, men dette er jo individuelt...

Jeg har mottatt dine vibber og håper at spiren sitter på fredag :)

Takk for svar! Får se, begynner kanskje med testing hvis det fremdeles ikke er en spire her om noen mnd...

Ellers får jeg kanskje bare vente på mensen, håper den kommer snart. Mannen min påstår at jeg er ekstra innpåsliten under EL, så kanskje jeg skal satse på det? He he.

Lykke til! ;-)

Du får ha lykke til selv!

Lettere sagt enn gjort det med å ta det med ro og bli gravid. Tar livet med ro jeg...helt til jeg har el. Så går jeg og tenker på det minst 15 timer i døgnet på at kanskje vi har klart det. Første gang jeg har brukt el-test. Derfor ekstra spennende! Vet jo vi har klaffet på riktig tidspunkt osv, men så er det disse siste 20% da som må til med klaffing... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...