Gå til innhold

Slimpropp


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Hvordan vet jeg at den er gått??? Det "slimer" ganske mye hver dag...... Og er det sant at man ikke kan ligge i badekar etter at(hvis) den er gått?? Anyway, denne ventinga er kjedelig. Har ennå ikke nådd termindato(28 juli), men høres jo ut som jeg kanskje heller burde skrive i august-klubben.......... :) Noen av dere som har navn klare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig mye slim hver dag, så tror kanskje den går litt og litt. Har ikke turt å ligge i badekar og slikt, men tror ikke det er noe farlig med det.

Sofie skal jenta vår hete, har Emma fra før på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slimer og ganske mye hver dag.... vet ikkje om d er slimpropp, eller bare utflod.. har nå ikke så mye å si fra eller til.. Babyen kommer når han er klar uansett.... Og ja jeg har f¨ått beskjed om at en ikke skal ligge i badekar etter at slimproppen er gått.. ¨så er du usikker ville jeg latt være...jeg skal ikke bade mer før babyen kjem iallefall.... D er jo snakk om å at en kan få infeksjon der nede dersom man bader...

 

Og tror bare du må ta d helt med ro.. Leste en plass at 70% føder ETTER termin.... Ganske sannsynlig at vi går over tia vi og! Trur d er lurt å være forberedt på d.... Eg har 10 dager til termin i dag.. og har innsett at jeg må nok gå de 10 +++..... Men en annen ting er å være klar dersom d skulle skje nokka.. Har lagt på senga og bagen står klar på badet....

 

Når d gjeld navn har vi to navn klar.... må se an ka vi velge..Kjem an på korsen babyen ser ut.... høres kanskje rart ut, men synes d er vanskelig å bestemme et navn på noen man ikke har sett enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "slimte" hver dag og var hos jordmor i dag-hun bekreftet at det var slimproppen som var gått. Man merker som regel ingenting til det.

Du kan godt bade i ditt eget badekar, men på slutten bør du la være da dette hemmer evnt. riefremgang! Har du derimot mye kjynnere en dag og er sliten kan du gjerne legge deg i badekaret-da dette som sagt drøyer det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...