Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjipe dagen i dag.He he he,nei jeg har ikke mensen,men jeg kan kan godt ta mot alle mensner som finnes idag,alt föles bare kjipt uansett.

Går på pergo som gjör at jeg ikke föler meg särlig bra. Gikk i postkassen,og INGEN regninger( he he,burde jo väre overlykkelig).Tre brev lå det i en postkasse som ellers er veldig tom. Et fra min kjäre (de nydeligste ord),en fra en "slektning" og ei fra en god venninne fra hjembyen. Jeg var så glad :) Helt til jeg leser brevet fra min venninne som kun handler om den glade nyheten at hun venter bebis. Jeg vet at jeg burde bli glad,men jeg ble lei meg,sint,frustrert,ja alle forbudte fölelser på en gang. Jeg klarer ikke lenger å bli oppriktig glad på andres vegne,og jeg skjemmer meg over den fölelsen.

Så ringte jeg min kjäre for å få litt tröst. Joda,han tröster så godt han kan. Helt til han kommer med nyheten at noen på jobben hans venter barn. Og de visste ikke engang om de ville ha barnet,men nå skal de visst det allikevel.Jeg er ordentlig glad for dem,sier dustemannen min (unnskyld,men jeg er sint nå!!!!!!!!) Hva er det for en tröst da? Nå föler jeg meg jo enda värre.

Han har ringt meg 90 000 ganger etterpå nå og sagt at han mente ikke å såre meg. Jeg vet det,men jeg er allikevel så utrolig skuffet.

Her går jeg på pergo i 48 pp, og EL tester i veska, og jeg vet ärlig talt ikke hvor mye jeg orker mer.

Unnskyld jenter,men jeg måtte bare skrive av meg litt görre her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5608082-kjipe-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg tror vi alle legger inn minst et sånt innlegg enn eller gang i løpet av vår tid her inne. Så du skal så absolutt ikke unskylde at du skriver det du gjør.

Jeg har også disse følelsene når jeg hører om noen som har blitt gravide. Alle disse "forbudte" tankene kommer.Men jeg har funnet ut at det har hjulpet litt å ikke se på disse tankene som forbudte lenger. De er fortsatt like vonde men det letter litt når jeg ikke i tillegg får dårlig samvittighet for mine følelser.Det er slik jeg har det og en følelse er det ingen som kan diskuterer eller klandre deg for.

Når det kommer til din kjære er dette hva jeg har funnet ut om min mann: Han har også mange av de samme tankene som jeg men siden han ikke bruker sider som dette har han ikke sett at det er normalt å ha det slik. Resultatet blir at han ikke innser disse følelsene og prøver så godt han kan å undertykke dem. Dette kom fram en dag hvor jeg hadde bestemt meg for å si noe om hvor redd jeg var for at hans søster skulle klare å blir gravid før meg. Han gikk rett i forsvar og sa at jeg ikke kunne tenke slik. Vi kranglet litt og til slutt sa jeg at han bare kunne glemme hele saken og at det er trist at jeg ikke kunne snakke med ham om dette. Etter at han hadde vært litt for seg selv kom han....satt seg godt inntil meg og sa litt sjenert: " Jeg har det egentlig også sånn men jeg har verker turt å erkjenne det ovenfor meg selv eller andre for det føles så slemt." Etter dette snakket vi ganske mye den kvelden om alt det forbudte. Og han og forsåvidt jeg har nå mye mer å stille opp med for hverandre.

Så jeg tror vi alle må blir flinkere til å snakke om alle disse forbudte og vonde tankene og følelsene.

Det er slitsomt å teller dager, lete etter el, gå på pergo med alle dens bivikninger. Og jeg har også dager hvor jeg vil gi opp alt. Men som regel kommer pågangsmotet igjen en dag eller to etter. Så det kommer nok tilbake til deg også!

Så var det bare en ting til... har du gått på pergo i 48 pp ?

Håper egentlig at det ikke stemmer....

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5608082-kjipe-dagen/#findComment-5609181
Del på andre sider

Uff, ikke dagen i dag! Vil bare si at jeg forstår deg så godt. Vi er slitne, lei, sårbare og urettferdig behandla, så vi har lov til å reagere. Du må tillate deg å reagere og ikke finne på å få dårlig samvittighetfor at du blir missunnelige på andre. Vi får jo disse tankene kun fordi vi ønsker oss noe så veldig. Og det å ønske seg barn er jo verdens mest naturlige ting.Ellers støtter jeg meg til det susse skriver, så rett, så rett og så fint skrevet.

Håper du snart får noen bedre dager!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5608082-kjipe-dagen/#findComment-5609485
Del på andre sider

Takk for at dere er her , jenter :) Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten denne siden.

Dagen idag er myyyye bedre.Begynte å tenke på hvor heldig jeg egentlig er,og har snakket mye med min kjäre på telefonen. Så i dag skinner sola igjen. Begynner å gire meg opp til neste EL (som forhåpentligvis kommer neste uke). Rart dette her hvordan man går fra et humör til et annet,så fort man närmer seg EL.Men jeg tör ikke å ha så store forventninger lenger. Jeg vet at vi sikkert vil få barn en eller annen gang,men jeg vil ha NÅ MED EN GANG (he he he)!!! 48 pp er leenge å vente,men om det må til,så venter jeg 48 til ;)

Så takk igjen,jenter,for at dere tok dere tid til å lese gårsdagens utblåsning fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5608082-kjipe-dagen/#findComment-5614406
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...