Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 Husker ikke om det var når de ble ett at de kunne få egg også, jeg. Hadde jo vært greit innimellom når vi har middager med det...! og hva med nøtter? altså er jo noen middagsretter der vi bruker det, feks wok. takker for svar ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Må man vente til de er ett år med egg????????? Vegard ahr fått det siden han var rundt 6 mnd han...min feil..men han ser itte ut til å ha tatt skade av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei & hopp! Begynte å gi Nora egg sånn rundt 10 mnd alder jeg :-) Har egentlig ikke tenkt så mye på at de ikke skal ha det....... gir ho det vi spiser jeg...... Men nøtter kan de vell kanskje sette lett i halsen....så det skal vi vell vente med....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lane- Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 Othelie får også egg.. Ho spiser egentlig det meste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 Takker for svar ) Liker godt å ha egg i tomatsuppe og wok feks. og er veldig glad i omelett eller eggerøre til lunsj, men vært dårlig med det siden hun ikke skulle ha det... Men da slår vi til og prøver tenker jeg ;O) Tenkte ikke så mye på hele nøtter, men er godt med cashewnøtter i wok'en, så tenkte om jeg kunne latt henne smake noen knuste... hmmm... Har aldri *bank i bordet* satt noe i halsen før. Er vel for grådig til det ;OP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 12. juli 2006 #6 Del Skrevet 12. juli 2006 De kan spise det meste nå så det er bare å begynne med egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juli 2006 #7 Del Skrevet 12. juli 2006 Egg, nøtter, honning og skalldyr er det satt en 1 års grense på pga det er veldig allergifremkallende... Jeg ga gutten min eggerøre for ei uke siden og han eeeeelsker det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #8 Del Skrevet 14. juli 2006 Da hadde vi omelett til frokosten i dag, og det gikk jammen ned på høykant, ja ) Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå