dimoren Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 ...gutt til!! Så i desember kommer gutt nr. 3!!! Det tror jeg blir ordentlig bra.
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer! Har just fått vite at jeg venter gutt jeg også! Ble skikkelig glad for den nyheten :-) Så da blir det ei jente og fire gutter på rad :-) Har du tenkt på navn? Jeg heller litt mot Fabian...vi får se. Må sjekke om det passer til tassen :-)
dimoren Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2006 Tja, vi tenker litt på det, men har jo egentlig tiden for oss. Et navn skal nok minstemann få. Kanskje det burde bli Benjamin (den yngste). Men jeg forbinder egentlig det navnet med kaniner.. De to vordende storebrødre er iallefall storfornøyde med at det blir en gutt til. Det er jo bra. Jeg er også egentlig glad for at det blir en gutt - vi har så fine gutter fra før, at denne pjokken her blir nok også helt suveren!
Unnemor Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Gratulerer Dimoren! Vi venter jente nummer fire, og som gynekologen sa: Det er vel det dere kan best :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Hei Dimoren:0) En liten prins til.......gratulerer så masse. Det er flott å være guttemamma! Håper alt er bra med deg ellers:0)
Mecesina Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Hmmm.... Hvorfor er det så flott å være guttemamma? Jeg har hele livet hatt en enorm lengsel etter en liten jente.... Og nå er jeg gravid med tvillinger... TO gutter. Har en gutt på 18 fra før... kjempesnill var jo han hele oppveksten, aldri noe tull. Men... Av en eller annen (sikkert råteit) grunn.. så innbiller jeg meg at jenter GIR mye mer av seg selv, etter hvert som de vokser til. Tenker selvsagt på det vi alle trenger her i verden, nemlig kjærlighet. Vet at jeg burde skjemmes, min mann sier jeg er verre enn kineserne :-( (fikk faktisk en sorgreaksjon etter ultralyden, trodde jeg skulle ta det helt ok hvis d ble to gutter, men nei...) Hvor FÆL er jeg egentlig? Har ikke noe imot gutter, egentlig, det er bare det at jeg ønsker meg en jente... i tillegg! Er det noen med jenter som kan være så snill å fortelle meg at de egentlig er små TROLL å ha i hus? *ler* Jada, jeg skal være sjeleglad for to friske gutter! Beklager egentlig litt dette syteinnlegget, men det var bare så deilig å skrive det...
heir Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Det er helt flott å få gutt, men jeg må også innrømme at jeg ble litt skuffet når jeg fikk vite at det ble gutt nr 5. Men det går over og selvfølgelig er han helskjønn. Ville jo ikke byttet han ut, men jeg har ikke noe problem å forstå Mecesina.
baffy Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Jeg venter nr. 4 - har 2 jenter og en gutt fra før og må innrømme at jeg innerst inne ønsker meg en gutt til. Gutten vi har er minstemann og et ordentlig sjarmtroll (selvfølgelig, det syns vel alle mødre) så jeg håper vel å få en til sånn en. Jenter er jo også flott, men min erfaring er kanskje at de er mer kompliserte å forholde seg til og til tider mer sytete. Minstejenta på 5 hyler for ingenting mens lillebror på 3 bare gråter hvis det virkelig er noe alvorlig. Men summasummarum er jeg nok glad for både gutt og jente!
chianti70 Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Ha, ha... Jeg lurer på det samme. Har en fantastisk gutt fra før av, og ville ikke byttet ham for alt i verden, men han kommer nok ikke til å klemme svarte prikker på ryggen min, eller nappe øyenbrynene mine når jeg blir gammel, som jeg gjør med min mor. Får kjøpe de tjenestene jeg da, om det blir en gutt til! ;-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer med gutt nummer 3 dimoren:) Hilsen vilsågjerne.
G.I.H Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Hei Hei. Eg har fodt 5 gutter og 1 jente,jenta kom etter 3 gutter,og du kan tru at den gleden var stor.Etter det så tok eg til meg 2 jenter,ei utanlands og ei norsk.Og så bytta eg mann,har født 2 gutter ilag med han,ønsker meg så inderlig ei jente sammen med han,men har no nettopp gjennomgått min 5.abort.Er no snart 43 år og toget mitt er nok gått snart,men klarar ikkje heilt å innsjå det,for ønsket om ei jente ilag med min nåværende mann er sterkt.Han har forresten 3 jenter ifrå forrige ekteskap,så me skjønar egentlig ikkje kvifor eg ikkje får jente ilag med han,det er jo mannen som bestemmer kjønnet .Eg kan ikkje heilt klara å begrunna kvifor ønskje om jente er så stort,det har berre vore slik heile tida.Fordi om guttane mine er kjempe herlige,den eldste er 22år,og så er alderen på dei andre 19,18.4 og den yngste er 2år.Jentene mine er 15,9 og 7.Og eg må nok innrømma at det er enklare å oppdra gutter enn jenter,guttene er ikkje så kravstore og humøret deiras er og bedre å takla enn jentene,dei er så lunefulle til tider.Men grunnen til at me jenter ønsker oss så stort ein jentebaby er nok det å ha nokon å identifisera seg med,men me burde nok heller væra glad for at barna våre er friske,det er jo ingen selvfølge.Men eg må nok seia at eg kjenner meg så igjen i innlegget ditt.Har du lagt opp,eller forsøker du igjen på eit jenteforsøk?Er du på alder med meg eller?GIH
61-modell Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Hei Jeg har problemer med å forstå hva skjedde og hvor ble tiden av. Forstår ikke at jeg har vært gravid, enda så tungt det var i 3. trim. Skjønner enda mindre at jeg pluteselig hadde en fødsel, fordi den var så lett, kanskje, kan en vel si, "juksa litt" med epidural, og nå sover jenta her i Baby bjørn sele, slk at jeg kan lage trykkfeil med 10 fingre. Det er rart hvor fort tiden går i moden alder. Så det gjelder vel å nyte dette, selv om en blir litt tung etter hvert, litt tung og oppblåst og sånt noe. Men det er helt sykt så fort det gåt, tenk på det i uke 37..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå