Gå til innhold

Litt deppa i dag...trenger litt oppmuntring..

Anbefalte innlegg

Heisan jenter!

Er litt utafor i dag.

Synes "alle" blir gravide rundt meg, selv kollegaen min som ikke ville ha fler og tok abort. *sukk*.

Ser prøvere på andre fora som "bare" har prøvd et år eller to, så sitter den. Det er dem vel unnt, for all del, men nå har jeg sittet og ventet i snart 4 år uten antydning til noe som helst. Hvorfor blir det ikke min tur snart? Hva gjør jeg feil??

Har jo klart det to ganger før...min svigerinne har 4 barn hun, og er så fruktbar at hun må bruke spiral for ikke å få fler!

Noen ganger har jeg bare lyst til å sette meg ned og gråte. Årene går, og snart er jeg 39. Er håpet ute da tro? Ikke har vi råd til prøverør eller noe sånt heller. Skal til gynekolog i håp om å få Pergo eller noe sånt. Det kan jo hjelpe.

Har ikke IKM før ca den 16. juli, men det kjennes allerede nå som om tanta er på vei....*uæh*

PMS'en er ihvertfall på plass!

Fortsetter under...

Din historie setter tingene litt i perspektiv; selv har jeg ikke vært prøver så lenge, kun 1/2 år, så det er ingenting å regne mot det du har ventet. Noen ganger er naturen ganske uforklarlig; det er jo vanskelig å skjønner hvorfor du ikke blir gravid igjen, når du har fått to barn allarede. Mht din alder tror jeg det er for tidlig å si at alt håp er ute. Du har i alle fall minst 3-4 håperfulle år igjen. Men når det er sagt, så må man jo også vurdere om man orker å holde på med prøving så lenge. Jeg har ennå ikke tatt stilling til når jeg evt. vil slutte med prøving, men jeg har også et par år mer enn deg å gå på.

Hadde ikke noen gode svar til deg, men sender gjerne en VELDIG STOR TRØSTE- OG OPPMUNTRINGSKLEM.

Shade,

Det er ikke lett, dette. Det er en sorg, sånn er det bare. Har du bestillt legetime? Du må få hjelp og råd, så at det blir din tur snart. Ikke gi opp. Skriv igjen om hvordan du har det, og hvordan det går.

Stor klem

Tusen takk for trøstende ord og oppmuntring!

Dere er så gode altså...;-)

Joda...har vært hos lege. Nevnte problemet for første gang for 1 år siden for min fastlege, som mente det ville ordne seg over sommeren. Det skjedde jo ikke. Så jeg tok det opp igjen etter jul, og fikk henvisning til gynekolog. Hun sjekket meg kun for endometriose med innvendig UL, og ikke noe annet. Ikke et ord om å sjekke hormonnivå eller noe. Så nå har jeg mast meg til henvisning til en annen klinikk/gynekolog, og håper det går bedre der. Det er til fredag. Jeg krysser fingrene og håper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...