Gå til innhold

NÅ er det vel er i gang,men...

Anbefalte innlegg

våkna fire med vondter med ti minutters mellomrom. Sjekket hos JM i dag livmormunnen var "flatet" ut, men ikke åpning da. Betyr det at jeg må gå i dagesvis, eller kan det begynne å åpne seg ganske fort? Ikke så regelmessig vondt nå, kommer og går-bør jeg legge meg eller gå en tur eller hva?hilsen overtid og forvirra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5607553-n%C3%A5-er-det-vel-er-i-gangmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg hadde 1/2 cm igjen på mormunnen for over 2 uker siden... regner med den er flatet ut for en stund siden nå.. men d er ikke kommet noe baby her heller! tror d er veldig individuelt kor fort d går.. har ei venninne som ikke var modnet i mormunnen i d hele tatt når hun var over termin.. fikk beskjed om at hun måtte nok gå en stund til... men så hadde de sex og på 2 dager var livmormunnen åpnet seg helt og åpningen gikk fort og babyen kom ut!! men tror ikke sex er så effektivt på oss som allerede har flatet ut i livmormunnen.. vet egentlig ikkje, men tror bare d! Har 4 dager til termin... er han ikke kommet til da spørs d om sex må prøves ja... må ovetale samb. litt da, han er ikke så gira på d nå på slutten.. spesielt etter at jordmora kjente hode til babyen på underlivsundersøkselen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...