Gå til innhold

NÅ er det vel er i gang,men...


sjettejuli

Anbefalte innlegg

våkna fire med vondter med ti minutters mellomrom. Sjekket hos JM i dag livmormunnen var "flatet" ut, men ikke åpning da. Betyr det at jeg må gå i dagesvis, eller kan det begynne å åpne seg ganske fort? Ikke så regelmessig vondt nå, kommer og går-bør jeg legge meg eller gå en tur eller hva?hilsen overtid og forvirra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått tur hadde jeg vært deg, da hjelper det kanskje på at det skjer noe. Jeg har hatt åpning i over 3 uker nå, men har ikke skjedd noe enda. Sykehuset sa det kunne gå alt fra 2 dager til 2 uker, så har gått over det de trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg hadde 1/2 cm igjen på mormunnen for over 2 uker siden... regner med den er flatet ut for en stund siden nå.. men d er ikke kommet noe baby her heller! tror d er veldig individuelt kor fort d går.. har ei venninne som ikke var modnet i mormunnen i d hele tatt når hun var over termin.. fikk beskjed om at hun måtte nok gå en stund til... men så hadde de sex og på 2 dager var livmormunnen åpnet seg helt og åpningen gikk fort og babyen kom ut!! men tror ikke sex er så effektivt på oss som allerede har flatet ut i livmormunnen.. vet egentlig ikkje, men tror bare d! Har 4 dager til termin... er han ikke kommet til da spørs d om sex må prøves ja... må ovetale samb. litt da, han er ikke så gira på d nå på slutten.. spesielt etter at jordmora kjente hode til babyen på underlivsundersøkselen....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...