Gå til innhold

Til Louise 6 uker på vei m nr 2!!


lykke 13.03.2007

Anbefalte innlegg

Dette er et lite ønske fra meg om du vil være min "følgesvenn" i dette forumet...!! Grunnen til at jeg spør er av to årsaker: For det første har vi termin på samme dato, og for det andre er det sånn at jeg har hatt 3 SA iløpet av de siste månedene slik at dette er en spennede og faktisk ganske vanskelig tid. Hadde vært så moro å ha en som er akkurat like langt på vei som man kan ta opp ting med. Har IKKE tenkt til å mase på deg hele tida, men kanskje spørre av og til hvor den går osv...?

Helt greit hvis du synes dette er teit!!

Uansett, lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lykke 07.03 .2007

 

Jeg syns ikke det er teit, og skjønner jo at du har ærlige og forståelige grunner til å ønske å ha noen å prate litt med som er like langt på vei som deg selv.. Jeg tilbringer endel tid på nett på kveldene etter at jenta mi er lagt.. så jeg er tilgjengelig for prat :0)

 

Jeg har ikke hatt SA, så jeg klarer jo ikke helt å sette meg inn i det du har gått gjennom. Men jeg svarer gjerne på spørsmål og sammenligner gjerne symptomer osv.. Jeg syns det er artig å ha noen å prate med om sånt.. Man tenker jo litt på hvordan den lille har det og om det går bra osv... så det er kjekt å ha noen å prate med ja..

 

Så vi kan godt holde kontakten og være "følgesvenner" her ja..

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!! tar hintet om at jeg er litt treg.. er på jobb og holder på med det ene og andre, men nå kan jeg skrive litt!!

På mandag skal jeg på ultralyd!!! Da er jeg jo fullgått 7 uker. Blir spennende, er veldig nervøs. Glemte jo forrige gang å skrive at jeg har en datter på 3 år fra før. Derfor har det vært ganske uforståelig for oss hva som har gått så veldig galt disse gangene... krysser fingrene nå.

Har for tiden ømme pupper og noe småkvalm innimellom men egentlig veldig lite kvalme. Også noe stikkinger i magen. Blir jo litt smårar av å tolke kroppen slik hele tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende på ultralyd, mandag er jo ikke lenge til!!

Jeg er på kanten til uggen iblandt, men det slår ikke skikkelig ut, Jeg har ømme brystvorter men ikke selve brystene.. Magen er oppblåst, og når jeg slapper av i magen ser jeg 4mnd på vei ut,, *ler*

 

Jeg har kjent livmoren bittelitt når jeg ligger om morgenen.. Jeg er ganske slank så jeg kan kjenne den vesle vesle bulen inni magen 10cm under navlen.. Men det er ingenting som syns enda.. Og jeg kjenner den ikke hele tiden.. Bare når den strammer seg..

 

Håper du har det bra.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...