Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Hipp hipp hurra!! Ble så strålende glad isted da jeg var på do og oppdaget eggløsningsslim - jippi! Etter å ha brukt hormonspiral og p-piller har kroppen vært litt i "hvilemodos" i halvannet år. Menstruasjonene har vært heller sparsomme, og sist kom tante 3 (tre!) dager etter forventet. Før hormontilsetninger har jeg kunnet stille klokka etter tanta, kommer ALLTID på dag 27. Men nå kjenner jeg at ting begynner å komme seg igjen, herregud hvor deilig å kjenne at kroppen begynner å fungere igjen!
amilde 11.06 Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Hei Nå ble jeg nysgjerrig? Hvor lenge har du hatt hormonspiral? jeg fikk beskjed fra legen at kroppen går tilbake til normalt nesten med en gang hormonspiralen er ute. Hormonspiralen skal jo og kun virke lokalt. Jeg tok ut spiralen i mai og fikk mens etter en uke. Nå er det snart 7 uker siden mens og jeg kjenner innen tegn på at den er på tur. Hvis det er normalt å ha det slik så kan jeg puste lettet ut.
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Hadde bare hormonspiral i 7 mnd. Likte den ikke i det hele tatt, syns ikke kroppen var seg selv! Fikk så vondt i brystene at jeg ikke klarte å sove på magen - og etter 7 mnd holdt det. Begynte på Microgynon p-piller rett etterpå - og selv om syklusene kom tilbake var det ikke som før. Svært korte og sparsomme blødninger. P-pillene brukte jeg i ca 6 mnd, før vi følte at tiden var inne til å prøve å lage barn :-) Tror nok det er normalt at kroppen er litt "treg" av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå