Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 der fikk vi se ett lite hjerte som slo. Er så glad;) Har hatt to aborter og har vært super engstelig. Håper at det vil gå bra denne gangen. Er ca 8 uker på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Så fantastisk:-) Gratulerer så mye..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 Så deilig!! Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosmåjenter Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 takk takk:) som sagt, får bare krysse fingrene for at alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 11. juli 2006 #5 Del Skrevet 11. juli 2006 Mulighetene for at det går bra er hvertfall kjempestor nå, har du sett hjertet i uke 8 er sannsynligheten svært stor for at du føder i februar blir det vel ) Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 11. juli 2006 #6 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei hei. Skjønner hvordan du har det nå. Jeg var også på ultralyd igår , å så mitt lille nurk. Var så utrolig å se den lille hjertet som slo i vei. Jeg er 8+6 idag , så vi så vel noe av det samme på ultralyden . Jeg hadde en ma før jul og en sa i februar , så jeg var veldig glad for å se at det var liv i denne. Spennende:) Hvor mange cm var din? Hos meg står det 1,7 cm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå