Gå til innhold

April: Min lille ulykkesfugl...

Anbefalte innlegg

...jeg velger å tro at det er slik det i stedet for å begynne å lure på om jeg er en dårlig mor.....

De som har lest mu\in andre tråde her vet jo at Lille falt ut av sengen i helgen med en del følger..... i går ble han stukket av veps på tommelen. den ble ca 3 ganger sin egen str og var knallhard. Han hovnet opp til over håndleddet og skrek og skrek.....Hadde jeg bare fått tak i den vepse-jævelen........ I stad var vi på besøk hos hans jevngamle kompis. De lekte og Lille fikk seg et puff og datt mot en krakk de hadde snudd opp ned..... Det gikk som det måtte gå....og han slo seg kraftig.....fikk et stort sår ved siden av haka og hovnet opp slik at det så ut som han har en annen hake ved siden av den opprinnelige.... Stakkars gutten min..... Det var da voldsomt med elendighet han skulle utsettes for denne våren/forsommeren/sommeren. Nå håper jeg vi slipper unna flere uhell, og at han blir frisk til ferien som begynner til helgen. Han har jo selvsagt fått tilbakefall på bronkitten som han fikk etter forkjølelsen som han fikk etter falskkrupp-nettene som han fikk etter den fjerde barnesykdom som han fikk etter en forkjølelse som varte i 4 uker i forbindelse med frembrudd av 6 VONDE tenner......Har jeg glemt noe? Begynner å gå i surr. Får prøve å se det positive; Det går i allefall over igjen! (tror jeg)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5606979-april-min-lille-ulykkesfugl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi,hi, ja er det ikke artig vel. For man blir ikke redd heller, det er jo det. Dessuten ser de så fine ut etterpå...

Nei, for å legge ironien til side, så skjønner jeg deg godt. Jeg har en som må prøve ut alt, så han han konstant blåmerke et eller annet sted i ansiktet. Nå utforsker han ute i tillegg, så nå er begge leggene dekket med skrubbsår i flere lag.

Jeg syns dere hadde tatt et godt "jafs" av ulykker nå da, så vi får håpe det roer seg litt ;-)

Ja nå har han tatt sin del av jafset... resten av sommeren går kjempe fint. Alt på en gang - han vil ikke spre det ut over resten av året. ;)

Stakkar liten ulykkesfugel han er! Ser han for meg, men sikkert like glad og leken for det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...