Uwimana Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 inatt våknet jeg av at jeg hadde sååå krampe i den høyre leggen!! jeg trodde seriøst jeg skulle dø der jeg lå......prøvde å reiser meg opp da, men det var jo bare å glemme.....benet fungerte jo ikke......jeg skrek, og kjæresten min ble jo helt fra seg....haha...han trodde jo en fødsel var igang han da;) huff.......mn mn dette er vel vanlig eller???? jeg er i uke 33+2 foresten....
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 JA JA JA jeg sliter også med dette ?!?!?!?!?!!! Krampe i begge legger, bare jeg rører meg omtrent, og kun om natten !!! Hva kommer det av mon tro ? Får det foressten i rygg og nakke også når jeg reiser meg for å gå på do....10 ganger om natten. usj !
kruta78 Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 våknet også en natt med dette. Er visst vanlig. Pass på at du ikke "strekker deg" i foten" når du våkner(skjønner du hva eg mener...). Jeg har merket at når jeg begynner å strekke på foten, så er det like før den går i krampe igjen-men når eg klarer å slappe av igjen gir det seg før den går i krampe. Litt inviklet forklaring, men håper du skjønte litt hva eg mente...?!
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Huff ja føler med deg!! Har hatt leggkramper helt fra begynnelsen av svangerskapet..æsj! (uke 34 nå) Er helt normalt dette! Her har du noen råd! http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/kramper_og_senestrekk
tæssejenta Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 har også vært plaget med en del legg kramper, men etter at jeg begynte å ta magnesium har det blitt mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå