Gå til innhold

Er det mulig? Kan det stemme? (samme som slitere)


BAcer med mirakel-jente :)

Anbefalte innlegg

Var hos gyn på fredag, hadde positiv el test torsdag uke før. Altså var jeg hos gyn 8 dager etter dette. Tok en blodprøve. Hun ville helst at vi skulle vente til mandag, men siden jeg allerede var der gjorde vi det bare på fredag. Hun skulle ringe på mandag (igår) med resultat. Hun ringte ikke, og siden det er tre dager til IKM ville jeg ikke vente i morges (er utålmodig :) ), så jeg tok en graviditetstest (digital cb). Vanligvis må jeg vente litt på svaret, men idag kom det opp nesten med en gang; gravid!!! WÆÆ!! Vekket mannen min (klokka var 05.00), fikk ikke sove. Våknet noen timer senere da gyn ringte og sa at blodprøven viste at jeg ikke var gravid.. hæ? Kan det stemme? Er ikke digital cb den sikreste testen? Har aldri fått positiv test før..

Ble litt satt ut, men sikker på min graviditet. Siden det var 4 timer siden jeg tisset sist, tok jeg likesågodt en test til. Det samme skjedde denne gangen; trengte nesten ikke å vente, og det stod; gravid.

Kan det være at egget ikke hadde festet seg på fredag? At det var derfor blodprøven ble negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at hcg fordobler seg for hver andre-tredje dag.. Så gyn tok nok blodprøva for tidlig.. Viser cb gravid så har du hcg i urin, du er gravid!!!

 

Gratulerer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde, men var redd for å håpe for mye.. Tusen takk!!!

Da er jeg vel offisielt med i denne klubben? Endelig!! :::DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere slitere... *roper hurra*

 

Det er mars baby på deg også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaa!!!

jepp jepp jepp, slutten av mars tror jeg det blir da. Kjempefin tid å få et lite nurk på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da deler vi klubb!! Mars-klubben.. Kjempekoselig altså=) Mars er en kjempefin mnd:-)

 

Hvor lenge sleit dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluttet på pillen i februar/mars i fjor. Gikk nesten ett år uten el og mens før vi fant ut at jeg hadde pcos. Dette var min fjerde pergo kur uten pause. Hvis det ikke klaffet denne gangen skulle jeg ikke gå på noe annet enn Metformin (som ikke virker noe særlig på meg) i to måneder, så skulle vi kanskje diskutere lap eller tur til haugesund (bor nær stavanger).

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...