Gå til innhold

fortell litt om dere selv....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!

25 år, samboer med verdens beste fyr...heheeh....

sønn på 9 mnd, stedatter på 5, bor i oslo, og vil ha mangen flere barn!!

skal gifte oss neste sommer, så det passer himla bra å knalle til nå;-)

gikk kjmpefort å bil gravid første gang, satt på første k..l ....

er så redd for å bli skikkelig skuffa nå....

hei!

Jeg er snart 24, og forloveden er 25!

Er snart i første pp, etter endelig å ha kommet igang med hormonbehandling for ikke eksisterende mens!

(Ble borte etter p-pille stopp!)

Ingen barn fra før, bare hund og katt!

Jeg er 27 og mannen min 30,og vi bor i Oslo.

Har prøvd siden desember,men hadde en liten runde ifjor vår også,da jeg ble gravid med èn gang,men mista. Har ingen barn fra før av,bare en herlig snill og god vofse! Håper på 3 barn,helst tette,så her det travelt med å "komme igang" med nr.1 nå!:-) Har nettopp hatt/har EL i disse dager,og ikm 29.juli

Håper for din del at du slipper å vente lenge på nestemann!(går vel greier når man slutter å amme,mener å ha lest at det har en viss prevantiv effekt)

Annonse

Hei!

Er en jente på 26 år som er gift med en kjempekjekk mann på 28 år! Bor i eget hus sammen med to hunder. Sluttet med p-piller i mars, men det er først nå den siste tiden at vi seriøst har gått inn for å prøve...Og er helt fersk her på BIM. Går en spennende tid i møte nå! :-)

Heihei!

Jeg er 17, mannen er 23. Vi bor i Bergen, og har prøvd i 5 pp å få en spire i magen. Satser på at jeg ikke er prøver mer nå, er 8 dager siden IKM og har fått to svake posetive tester. Så nå håper jeg bare på at hcg stiger snart sånn at jeg vet at elt er i orden.

Lykke til alle sammen!!

Annonse

Jeg er 29 år, mannen er 28, vi er gift, ingen barn men har katt. Jeg er fra Ålesund, mannen er engelsk og vi bor i Bergen :-) Jeg både studerer og jobber, mannen jobber. Mere vil jeg ikke oppgi i tilfelle jeg kjenner noen her (bortsett fra de jeg ser på treff da )

Hei hei!

Jeg er snart 26, samboer er 27. Jeg er fra Fredrikstad, samboer er fra Sverige (vi bor i Fredrikstad, jeg skal nok ikke over grensa nei...hehe).

Vi har prøvd i 10 pp, ingen barn fra før, men en hund og en katt :o)

Har akkurat solgt leiligheten, skal flytte til svigers (som også bor her) mens vi bygger hus!!

hei :-)

vi er fra kristiansand

jeg er snart 24 og samboeren min er snart 32. jeg har ei datter på snart 5 fra ett annet forhold. vi var i lag i 6 1/2 år. Samboeren min har ingen barn fra før,men gleder seg MASSE til det kommer en liten en til.Det gjør jeg å ;-). og dattern min maser masse på om ikke hun kan få en lillesøster snart.

Hei =)

Jeg er 20, blir 21 i des. Samboer`n er også 20, blir 21 i aug. Vi er i ca 17` pp og det begynner å bli slitsomt. Jeg kommer igra Raufoss, han kommer i fra Vinstra. Bor i Kvam, Gudbrandsdalen nå. Han har 100 % fast jobb, og jeg jobber sammen med han som ekstrahjelp, pluss at jeg er ekstrahjelp et annet sted også! Leier hus foreløpig, men ser stadig etter hus.

Sånn, det var litt mye om meg =)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...