Gå til innhold

Venninne skal prøve å bli gravid..

Anbefalte innlegg

Hun ringte meg i går og etter å ha snakke litt om alt mulig sa hun at hun forresten hadde sluttet på pillen og skulle prøve å bli gravid. Jeg har akkurat mistet og har det ikke spesiellt bra. Etter at hun hadde sagt at hun hadde sluttet på pillen sa hun at hun skulle ikke bli gravid før hun visste at jeg var det igjen...men hvorfor slutter hun på pillen nå da?

Er det bare meg som er overfølsom eller var det litt kaldt sagt av henne? jeg følte meg skikkelig dum etterpå...Følte at det kanskje ikke var rette tidspunktet å fortelle meg at hun vil bli gravid igjen nå ( hun har i tillegg tre barn fra før av og blir gravid så lett som bare det).

Jeg skjønner at de vil ha flere barn og selvfølgelig må de få så mange som de ønsker, men det er vel ikke riktig og fortelle meg det nå? Kunne kanskje ha ventet litt med å si det til meg eller?

Fortsetter under...

Nei, hun tenkte seg nok bare ikke om..men det er så vondt. Det er så mange rundt meg nå som prøver å bli gravide og som blir det så lett og som har verdens letteste svangerskap (og det er jo kjempefint). Jeg syntes det bare er så urettferdig at jeg må slite sånn!

men, vet jo etter å ha vært her inne en stund at det er ikke bare meg som sliter..Og det er egentlig godt å tenke på¨!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...