Ser@fin@ Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Noen som har noen tips til hva jeg kan finne på? Sliter veldig.......
CB-BabyBoy Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 hihi, du hjelper meg, jeg hjelper deg! Husker ikke helt hva papir vil tilsi - er det år 1? Har han noen spes interesser som du kan spille på? Eller hva med en sånn romantisk dag på spa for 2 - få massasje og kanskje booke rom til overnatting! Bryllupsnatten på nytt nesten! Kanskje du kan få tak i en kakebit som er lik den dere hadde om den var kjempegod eller lage samme maten i mindre format? Om du ikke vil/kan bruke så mye penger, så kan du kicke han ut et par timer; fikse hus/leilighet og dempe lys, ha masse levende lys, litt extra god mat (favoritten hans) og fin musikk. Kanskje danse litt sammen etc? Nå har du gitt meg også noe å tenke på! Har slitt en stund med både bursdags/julegaver og nå senest morgengaven! Disse mannfolka er vanskelige å finne på ting til! Lykke til
Ser@fin@ Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2006 He he he ...... Tusen takk for flott innspill. Masse å hente her ja. ) Skal nok klare å få noe til med dette. Papir er ett år ja. Det er sant det. Det er ikke bare bare å finne på noe til mannen. Takk igjen.
bambi&bamse Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Et lite tips som jeg vet mange mannfolk ville bli glade for.. En globus til og sette glass og sprit/vinflasker i Fåes i flere str og koster ikke all verden
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Mannen min og jeg har snart ett års bryllupsdag, og vi tenkte at siden hvert år har et tema, som papir nå, er det naturlig å få en gave i nettopp papir! Mannen min og jeg skal lage eller kjøpe noe av papir bare for gøy, bomull til neste år osv. Og så skal vi jo selvsagt unne oss middag og evnt spa i tillegg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå