Gå til innhold

Fortsatt alt vel

moderen

Anbefalte innlegg

Ny kontroll i dag, nesten 14 dager siden sist... Får ikke svar på bakterieprøve før på fredag, men ellers er alt stabilt, og han ser fortsatt ut til å være litt større enn gjennomsnittet. Hadde trodd at jeg nå "hørte til" i Fredrikstad (24+0), men frem til uke 28 må man visstnok føde i Oslo, på Ullevål... Vil ikke det... Så vi kniper fortsatt :-)

Tilbake om 14 dager igjen, da er vi forhåpentligvis ferdige med 26.uke...

klem fra

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Ja - ringte inn på fredag,og det er ingen vekst av bakterier :-) Ihvertfall var det ikke det på tirsdag...

Inn for blodprøver bare imorgen, men lurer på om jeg skal grine meg til en UL - det lekker så mye om dagen.

Kan være at alt vokser og det blir mere vann også... Og kan absolutt være annen lekkasje... (Tror ikke jeg har vært så underlivsfiksert siden 6.klasse...)

Iallefall er junior i fin form, og har fortsatt plass til å snu seg... Så da går det nok en uke til!!

Annonse

He, he - skulle nok klart det, ja - men magefølelsen sier egentlig at det er ok inni der. Lekkasjene har gått opp og ned, og hvis jeg får etpar dager nå med mindre av det slaget, så roer jeg meg igjen. Så lenge det er klart vann, så er jeg (ganske) rolig.

Er egentlig litt skeptisk til stadig nye folk som tolker UL altfor ofte - føler det blir mye synsing og at den som har totaloversikten er.... meg!!!

Så sånn sett er 14 dager bra, da har man litt peiling på hvordan utviklingen går.

Men blir jeg mer urolig, så ringer jeg - og får nok UL da, ja...!!!!

Klem fra

Heisann.

Ringte føden,jeg, og fikk time på øyeblikkelig hjelp med en gang. Ingen som syntes det var rart... Men det var fortsatt akseptable mengder vann - liv og røre og vekst. Det hjelper å få det sjekket - moderen er litt kortere i bekymringslunta enn vanlig, og faderen også!

Eneste fordelen med at det stadig lekker er at jeg kan følge med på forholdene der inne... og kanskje oppdage bakterier på et tidlig stadium..

Krabber over i uke 26 imorgen, og gleder oss over hver dag som går!

Takk for gode ønsker og vibber, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...