Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er 6 uker i dag jeg! For meg var det et stort mål å komme hit:-) Neste mål er ul, som nærmer seg:-) Jeg er glad for hver dag som går, det betyr at spiren(e) har det bra der inne. Det er ihvertfall det jeg sier til meg selv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Sjo-ho! Jeg er 6 uker på vei på fredag, og jeg skal til legen i morgen Så, jeg er også positiv! Tror vi skal fortelle det til nærmeste familie i morgen etter legetimen, og det gleder jeg meg til!!! Ha en fin-fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 Hver dag videre er en positiv ting ja!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 He - he... Den ene dagen kalte du deg Vibeke25 (sliter), og bare noe dager etterpå var det hipp-hurra og Vibeke25 med spire. Det er visst ikke langt mellom himmel & helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. juli 2006 Og med det mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #6 Del Skrevet 11. juli 2006 At den dypeste fortvilelse kan snu seg til stor glede! Hva trodde du jeg mente???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 11. juli 2006 #7 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei.. inne fra 2.trimester og smugtitter jeg. Vibeke25 med spire : jeg hadde delmål som deg før og ennå så skjønner godt det er en gledens dag:) Og hun over mente nok det godt skal du se...var nok bare litt uheldig med at det kan tolkes feil:) Nyt dagen du:) Skal se det går fint så Hilsen meg som uroet meg og hatt mange mål og fremdeles har det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 11. juli 2006 Hehe ja jeg tolken den kanskje litt dumt, sorry anonym! Takker for svar alle sammen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå