adnil med Emma 19/12 Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Alt var fint, det var så godt å se at alt er som det skal. Fikk ny termin til 20 des. det var 11 dager seinere(hadde 9 des.), men berre håper det ikkje kjem på juleafta Uansett en kjempe julepresang. Så meinte ho at det var ei jente:) alt tydet på det, så no må vi leve i spenning, håper det stemmer, guttene blei ihvertfall kjempeglad. Eg og, det er en utrolig følelse å se bevegelsene og at alt er som det skal. Det er en unik opplevelse. og det går gjennom det veldig bra fra topp til tå. Er ihvertfall lykkelig og glad
*Adina* Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så masse!!! Endelig blir det flere jenter i desember!! Ha fortsatt en kjempefin dag!
Hanne og jentungen Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer:) Alle desember-jentene er jo på UL denne uken, hehe:) Skal selv på fredag:)
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Grattis;) godt å få bekreftet at alt er bra, blir en flott julegave;) Skal selv på ul fredag...;) klem
mensana Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Jeg synes alle får jenter her i desemberklubben, jeg! Gratulerer så masse med perfekt jente i magen!! :-))
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så masse til deg også )
popkind Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så mye adnil3! kos deg i lykkerus ikveld!
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 grattis!! enda ei jente? hva er det som skjer her inne for tida, a? skal "alle" ha jenter her?? hmmm... skal bli gøy å se hvor mange det blir av hvert kjønn her inne!! skal vedde på at du har kikka maange ganger på bildene allerede!! ( det har jeg ) kos deg videre!! snakkes, klem!
Hermelina Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Gratulerer! Så flott at alt var bra!! : ) Og, ja, det virker som det er en jentebølge under desemberklubbens ultralydbølge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå