Gå til innhold

ÅHHH!!! Dumme Riksen med laaaange køer etter innringt mens!!?? (ICSI)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp snakket med sykepleier Siri på Riksen som kan fortelle meg at de som ringer inn mens nå i juli ikke får komme inn før i november!! Det gjelder selvfølgelig bare oss som skal til ICSI, siden de bare har kapasitet til halvparten så mange par i uke som ved IVF...

Vi fikk beskjed om å ringe inn i august for å starte behandling senest i oktober - så får jeg plutselig beskjed nå om at vi mest sannsynlig ikke får begynne før i desember/januar!!!

JEG GIR OPP DENNE VENTINGA SNART!!!!!!

hjelp.

Sorry - måtte bare få ut litt aggresjon!

Er dere flere av dere som har fått denne beskjeden?

Klem fra

Fortsetter under...

Ja, det er ikke morsomt å få en sånn beskjed! Måtte avbryte et forsøk i mai ICSI fordi jeg hadde fått for store follikler. Tenkte at da rekker jeg det likevel før sommeren, i juni, men den gang ei. Jeg kan tidligst komme i september fordi det var så stor pågang. Jeg bor i Oslo området men søkte meg opp til trondheim da det for ett år siden var laaange ventelister her nede.

Ikke mist håpet, vet at det er kjipt å vente men vi må ikke gi opp!

Jeg har begynt med fotsoneterapi i ventetiden, har hørt at også akupunktur kan hjelpe mange.Fotsoneterapeuten min anbefalte meg å kutte helt ut kaffe, kan virke som prevensjonsmiddel for noen!!, sukker og alkohol. Zink tabletter skal visst kunne hjelpe mannen i å få gode sterke svømmere:). Vet ikke helt om det kan hjelpe, men verdt et forsøk når man likevel må vente.

Oppmuntringsklem til deg fra meg

Ååå nei - Snupi, da... Skjønner godt at du er trist og lei og forbanna nå! Håpløst at det skal være så lang ventetid og at Riksen er så upresise når de ber pasientene om å ringe inn mens, Man tror jo det er da man skal i gang.

Har forsåvidt bare et tips til deg, og det er å ringe dem mins en gang pr. uke framover og mase og si at dere vil komme igang så fort som mulig og at dere står klar til å kjøre i gang med spray osv. så fort noen melder avbud. Er ikke sikkert det hjelper, men da skjer det i hvert fall noe...

Stor synes-synd-på-deg-klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...