Gå til innhold

Tilbake fra ultralyd :-)

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake på jobb igjen etter en helt fantastisk opplevelse på Ullevål sykehus. Som sagt tidligere så var jeg ganske nervøs og både gledet og gruet meg... Men det viste seg at det ikke var nødvendig for alt står bra til og HUN er akkurat som hun skal være. Fantastisk å se hjertet, bena, armene, fingrene og alle de andre utrolige detaljene. Jeg er overlykkelig og fremdeles skjelven i hele kroppen. Jordmoren var kjempehyggelig og vi fikk mange fine bilder :-)

Jeg har hatt en liten "jentefølelse" de siste ukene uten å våge å innrømme det verken for meg selv eller for andre, så det var en kjempehyggelig melding å få. Klart det viktigste var at alt er ok og at babyen er frisk, men jeg synes at det er supert å vite kjønnet og at vi nå kan ut å shoppe klær.

Selv om det regner så er denne dagen helt fantastisk!!

Klem klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5606185-tilbake-fra-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Og gratulerer til deg også...

Hun viste oss to streker som hun fortalte at var kjønnsleppene, og sa også at hun IKKE kunne se noe som "stakk ut" og som kunne være en penis.

Klart vi kan ikke være helt sikre men må bare stole på henne :-)

Fikk du ny termindato? Tror nemlig du hadde samme dag som meg, 17. des. Jeg skal på UL neste mandag, er kjempespent :-)

Har riktignok vært på UL to ganger allerede, og begge gangene har legen ment at jeg har vært mye lenger enn jeg trodde, så jeg regner egentlig med at termin blir flyttet frem.

Annonse

gratulerer med vel overstått ul!

det var gøy, ikke sant? og ikke noe å grue seg til, men jeg hadde det på nøyaktig samme måte...

denne gangen vet vi ikke hva vi får, men forrige gang fikk vi beskjed om at det var ei jente der inne... det viste seg å være feil, derfor ville ikke samboeren min vite kjønnet denne gangen, men jeg vil!! hehe

skrev ikke det for å ødelegge lykken din, eller no, altså!!

det er sikkert ei jente, og jordmora har sikkert rett! det var bare han som tok ul min for 6 år siden som ikke hadde peiling, sier vi ;)

klem, og grattis med ei frisk lita tulle!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...