Gå til innhold

August: Søren, det blir keisersnitt...


Ylayali med Philip

Anbefalte innlegg

Ser ut som om jeg ikke skulle få lov til å føde i august.

Nettopp fått termin 25.7. for planlagt keisersnitt pga seteleie.

Sånn er livet!

På én måte glad for å ha fått en avklaring, men synd at opplevelsen å føde på ABC går i vasken. Kanskje neste gang.

Er det flere her som har fått beskjed om at de må ta keisersnitt eller noen som har erfaring med det fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Ikke så mye og ta av veien for, planlagt ks er helt topp, jeg hadde det sist også og skal ha det denne gangen med.

 

sist gang pga seteleie , denne gangen av eget ønske.

 

jeg har bare positive minner fra ks og gleder meg til jeg skal ha det jeg.

 

det er planlagt ks den 1 august, ul termin er 7 august, litt vell tett på spør du meg, men det var nå helt vanlig hørte jeg.

 

hvor lenge føre blir du tatt??

 

og hva gruer du deg til??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin 2.8., så det blir 8 dager før termin.

Jeg skal til Ullevål forresten.

Gruer meg egentlig ikke så veldig, det var mer at jeg var litt skuffet for jeg hadde sett for meg en "naturlig fødsel", og sett fram til å kunne være sammen med både babyen og faren på hotellet etterpå. Nå blir det barsel i noen dager, og pappaen får ikke lov å være hos oss hele tiden. Det er mitt første barn, så jeg vet ja ikke hva jeg går til og det å ha pappaen der hele tiden hadde gitt meg litt mer trygghet. Men det ordner seg nok, var bare litt lei meg i går. :)

 

Min eneste bekymring er i grunn at vi kan få en dårlig start hva ammingen angår, men jeg har lest at man får barnet på brystet med én gang om alt går uten komplikasjoner.

 

Beroligende å høre at du var så fornøyd og hadde en god opplevelse!

På hvilket sykehus er du?

Lykke til med fødsel nr 2! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Det var godt du har fått det litt bedre med tanke på ks, Det er vell slik med en gang så lenge en har tenkt seg litt andre forhold.

 

Men vi krysser fingrene for dere at dette går fint og at pappaen kan være så mye som mulig sammen med dere.

 

Ammingen for min del gikk veldig greit, det var slik at jeg fikk gutten min ganske raskt igjen etter at jeg var kommet inn på overvåkninga i mellomtiden hadde de vasket og stelt han og veid og målt og hatt litt tid med faren, så var det hos meg og som du sier så legger de barna til og de får føle og finne seg fram.

 

Jeg skal på Elverum denne gangen også, jeg ser bare fram til å bli ferdig nå, er i grunn ganske så sliten om dagen med to barn fra før.

 

Men om 20 dager er det over, kanskje før? Nei det er vell ikke så stor sjans for det... Men jeg hadde nesten håpet det.

 

Var til jordmor i dag og da var hodet festet og magemålet blitt mindre, alt ellers var ok, hadde snev at eggehvite i urinen,men mente jeg ikke skulle ha noe mer oppfølging enn det som var sagt.

 

Men om jeg følte meg usikker var det bare og ringe føden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan være heldig som meg!?!

Jeg var på siste UL-kontroll i dag for å bli henvist til planlagt ks pga seteleie. Har termin 4.aug. Men tenk at h*n hadde snudd seg i løpet av de par siste dagene! Jeg er så lettet!

Det kan nok fortsatt skje for deg også - du får bare håpe og tro!

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg.

Går og venter på ul for å sjekke selv....stor unge og seteleie, innimellom tverrleie.

Håper hun snur seg, men jeg vet jo hvor flott en fødsel kan være da jeg har født tre barn før.

 

Men har ikke hørt om noen som har klaget i etterkant av ks da...kanskje det blir nesten like fint???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...