Gå til innhold

Er så forvirra...


Gjest

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å tvile på den lille jeg har i magen...

Om det kanskje er best å bare ta en abort!

En av grunnene er at jeg er usikker på om jeg og barnefaren kommer til å holde sammen...Holdt på å gjorde det slutt i går...Etter to år.. Men bestemte oss at vi skulle ta det når han kom hjem på pern...Vil ikke ha en unge som vokser opp uten en far!

Har jo hele livet framom meg enda... Er jo bare 18 år, og kan jo bli gravid i mange år framover enda..

MEN, så hater jeg abort. Blir kvalm bare jeg tenker på det..Men, må vel ikke tenke på mitt eget beste...

Er så forvirret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt råd er: tenk over om du har ressurser til å ta vare på barnet. DVs har du foreldre(besteforeldre) som vil stille opp? vil barnefaren stille opp selv om forhodet tar slutt?Hvis du føler at du klarer å ta vare på barnet håper jeg du beholder det. du har likevel livet foran deg selv om du får barn og det finnes mange gode ordninger sosialt og økonomisk i dag som kan hjelpe deg til å ta en utdannelse på sikt/ jobb selv om du er småbarnsmor i ung aldre. ellers vil jeg råde deg til å skrive på forumet som heter"beholde barnet?" der vil du få flere synspunkter enn her inne.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo!!! du skal tenke på ditt eget beste. Du skal leve med den avgjørelsen du nå tar hele livet uansett hva du bestemmer deg for. OG desverre må jeg nok si at det ikke er sikkert du kan bli gravid igjenn etter en abort. Så at du har hele livet dit på å bli garvid er ingen garanti. Kjenner mange som har tatt abort og som sliter nå med og bli gravide igjen. For noen har det endt opp i prøverrørsbehandling, som er fryktelig slitsomt. og for andre har det ikke blitt barn. Så tenk deg godt om. Er ikke i mot abort, men vil du skal ta kontakt med noen du kan snakke med om dette. Legen , helsesøster, eller ring og snak med en jordmor.

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...