Gå til innhold

Fullmåne i dag!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det flere som er litt overtroiske her?? Er fullmåne i dag, så jeg lurer på om det er mange som føder idag eller i morgen.. :o) Hadde ikke vært meg imot om gullet kom iløpet av disse to dagene ihvertfall, hehe (termin 15.07)

 

Klem til alle de som har fått nurket sitt allerede og lykke til til resten av oss!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo lyst å tro på det ... men må ærlig innrømme at den fullmånen virker svært dårlig til nå ... hehe ...

Ingen tegn på at nurket har tenkt å komme ut i dag ihvertfall! :o)

 

Håpe håpe håpe snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klamrer meg til et hvert lite håp som finnes. Er 10 dager over termin og har prøvd ALT. Fullmånen er siste håp før overtidsvurdering på torsdag:-(

 

Krysser fingrene XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det, men tviler på det. Har nå prøvd alle mulige tips for å få i gang denne fødselen, men ingenting virker, så tror ikke jeg er så heldig nå heller.

Men, er sikkert mange andre her inne som føder i natt eller i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ville bare legge til at de sier at det er 3 dager ETTER fullmåne d bruker være masse fødsel.. En dame hadde vært på fødestuen og der hadde d vært en jordmor som hadde merket av på kalenderen hvor mange fødsel d var hver dag.. og av den kalenderen kunne en lese at 3 dager etter fullmåne var d masse fødsler!! så da får vi se på fredag hva som skjer!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja dette var interressant ja:) 3 dager etter fullmåne, den er notert.

Så da får vi se da hvor mange herfra som haster avgårde på fredag for å føde...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte 2 dager etter fullmåne sist...og 3 dager før termin...

fødte ikke på fullmånenatten i natt..men kanskje det skjer noe på lørdag da...eneste dagen i juli jeg ikke ville føde...hehe..men det er nok for langt fra termin til at jeg har troen på at det skjer...er jo da 14 dg igjen for min del...

blir nok 60 års bursdag p meg da..med hele slekta, det blir moro..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo litt overtroisk da, og dette med 3 dager etter fullmåne kan jo gå veldig greit for meg siden jeg har termin om 3 dager, hihi:-)

Får håpe på at han kommer på søndag jeg da!

Satser på det ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...