Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går ble jeg hastet til sykehuset, besvimte i full offentlighet.. pinlig. Men det viste seg bare å være tarm kolikk - skikkelig vonde saker. Jeg fikk en gladmelding om at barnet mitt er en gutt - hun var helt sikker. Så jeg lurer på: i uke 22, har noen fått beskjed om gutt og fått en jente? Vil kjøpe noe snart - blått:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5605748-tarmkolikk-og-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av tidligere tråder virker det som om mange vet kjønn. Dessuten har jeg hørt at om de sier at det er gutt, er det sikrere enn om de sier at det er jente. :-)

Venter gutt selv 11. oktober. Og har allerede masse blå greier i skapet.

Jeg tror også at det er enklere å treffe når de tror det er gutt! Jeg hadde dratt ut og handla blått jeg. Jenter kan jo også bruke blått, så blir jo ikke så halvgærnt hvis det kommer ei jente i stedet. Er vel verre i dagens kjønnsrollesamfunn å forsvare rosa klær på den lille poden, hehe :o)

hehe.. ante meg at ikke alle har fått det de fikk beskjed om.. Tenk å pusse opp bare blått og så blir det jente. Men hun satte på sånn farge bilde som viser hvor det var blod.. Dingsen stod rett opp og var ikke navlestreng. Men til syvende og sist - hvem vet:) Kjøpte 4 blå bodyer med div søte motiver for 100 kr på mexx. Det er jo så rimelig at man kan unne seg litt gutteting.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...