04.oktober-overtid Skrevet 28. juli 2006 #26 Skrevet 28. juli 2006 Hallo dere:) GRATULERER Assemor med en datter:-)) Hei du, sjapp fødsel det der...hørtes litt greit ut det altså:-) Har du to barn fra før el? Ellers så har jeg vært hos akupunktør idag..for bekkenet spesielt og kvalme også, siden jeg enda kaster opp innimellom...og starter det en dag varer det i noen dager:( Får håpe det hjelper da... Varmen er ganske så ille as...sliter veldig om dagen...bruker vifte hjemme dag og natt....var ute idag for å shoppe en del ting for oppussing..håper saker & ting er på plass til gjestene kommer om en ukeeeeeeee.............................. Klemz
sajam Skrevet 29. juli 2006 #27 Skrevet 29. juli 2006 Heisann! Gratulerer kjempe masse med vesle frøkna aasemor ) Jeg puster og peser meg gjennom varmen og tordnevær. Frøkna i magen finnes virkelig ikke glad i tordenvær altså! Det er jo helt ekstremt, hu blir helt spinnvill også får jeg noen mega kraftige kynnere. Trodde nesten det hele var igang her om dagen, så vondt gjorde det. Ellers er alt så bra så )
C-millan ) Skrevet 29. juli 2006 #28 Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer så mye med jenta aasemor:-) D gikk jammen meg fort, godt å være ferdig... Så bra at alt er bra med deg og babyen:-) Når jeg var hos jm sist så skrev vi ønske for fødselen... D er ganske bra med meg, men d er flere av fingrene jeg ikke har følelse i lenger... Skal til legen nå til mandag, litt spent på vekta er 2mndr siden jeg var der sist! Håper d blir litt kjøligere nå fremover, hvordan står d til med dere andre? Stoor klem:-)
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #29 Skrevet 29. juli 2006 Hei C-millan jeg har et kjempe godt råd ang fødselen be om varme kluter nedentil det lindrer kjempe godt, ta de så varme du orker, det har jeg gjort med alle 3 fødslene og det er kjempe godt!!!!!! Jeg har heller aldri sydd vet ikke om klutene har noe å si der. Nå er det vel meldt kaldere vær så det skal vel bli levelig for dere resten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå