Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Takk for treffet i går C-millan. Kjempekoselig det!

Blir koselig å møte dere andre når ferie er over og sånt? Da kan sikkert flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mandy...fint at du lagde et nytt tråd...gelmte det helt igår, jeg hehehe...:))

Vi driver med oppussing av bad og her er det mye å gjøre...mannen min har tatt noen fridager så vi får se hvor lant vi kommer:) Skal få besøk av svigermor fra statene fra starten av august, hun blir her hele måneden :/ Håper at badet er ferdig snart da...blir såå mye rot alle steder i huset når et rom blir oppusset, spes. badet der alt skal skiftes ut....

Gleder meg til neste treff:))

Skrevet

Dytter litt jeg da:))

Skrevet

Hvor har det blitt av dere fra Ringerike??

Er alle på ferie samtidig eller??? hehehe:)

Skrevet

Heisann.. Jeg skrev på 2-trimester...

Takk for treffet mandy, fikk dere leid film?

Formen min er bra, er mye mer følsom nå...

Jeg jobber jeg, har ferie om litt over en uke..

Skal ha 1uke da:-)

Nå er babyen blitt veldig aktiv, men d var på tide d da...

Hvordan er formen deres?

Klem:-)

Skrevet

Hallo Jeg er fra Ringerike har dere en egen tråd her dere eller?

Skrevet

Velkommen skal dere være:-)

Er d bra med dere? Jeg er 26 år, vårt første barn..

Dere da?

Stoor klem:-)

Skrevet

Jeg er 33 år og venter mitt 3.barn. termin 2 aug.

Skrevet

Var hos jm på torsdag,babyen vokser helt normalt....

Jeg har hovna opp endel i beina nå..

Fingertuppene er helt numne, mista følelsen i de!

Jeg har fri fra jobben nå til uka, skal jobbe 2-uker etter d.

Babyen er temmelig aktiv nå, formen min er bra ellers:-)

Hvordan er d med dere andre?

Klem

Skrevet

Til dere som ikke har vært her før; jeg har termin slutten av sept og skal da ha mitt 2.barn. Fin form, men som deg C-millan begynner å få mere vann i kroppen.. Håper ikke det blir verre.. Prøver å sitte med bena høyt men det blir ikke så mye av det med ei aktiv jente som fyker rundt.. Ellers fin form, merker magen vokser mye akkurat nå.

Joda C.millan vi fikk leid film, den var så dårlig at vi ble sittende og fnise og stappe innpå med godteri... Skikkelig amerikansk romantisk komedie, klissete som bare det.. Ellers vært på ferie, en uke på sørlandet. Utrolig deilig. Flott vær hele uka, Helt annen luft enn her da. Er alltid litt bevegelse i lufta. Nesten sjokkert over å komme hjem til den utrolig tunge lufta. Bada i sjøen på en deilig strand ved Arendal. Dyrepark to dager ble det også, koselig men litt slitsomt.(hypre barn...)

Fint at alt var bra på kontrollen da! Sikkert godt for deg å kjenne mere liv nå.. Lettere å følge med. Jeg skal beg å jobbe tirsdag jeg da, og på jordmor-kontroll onsdag tror jeg det var..

Skrevet

Hei

Jeg venter bare på å føde for jeg har født de første før termin og håper det skal skje nå også, helst i morgen. Det er det jeg har sagt til alle iallefall. Så kommer ikke frøkna i morgen så begynner å bli veldig utålmodig.Formen har vel aldri vært så bra som den er nå.

Skrevet

Hei hei!

Nå er jeg tilbake fra ferie! Var og så litt inne på 2. trimester etter dere, men det var jo her dere hadde gjemt dere!

Til dere nye : Jeg er 24år og venter mitt 3. barn 11.oktober, ei jente som skal hete Mathilde :o) Har fra før ei på 3år og en på 2år.

Skrevet

Hei aasemor. Noe på gang? Er litt misunnlig på deg som ikke har lenge igjen men jeg for min del trenger litt tid ennå. Ikke fått rukket å ordne så mye ennå. Fortell oss når noe skjer. Startet fødsel brått sist gang?

Hatt en fin ferie ajas?

Skrevet

Hei jenter...det ble så stille her for ca. 1 uke siden at jeg bare dyttet og dyttet...og ble senere "borte" selv...hehehe

Har stort sett drevet på med rydding og å få ting på plass mens mannen min har jobbet med badet:)) Tenkte på BIM hver dag og idag har jeg endelig rukket å logge meg på...får jo besøk fra USA om 1 ½ uke...Huff...tror ikke jeg rekker å få det slik som jeg vil ha, i så kort tid..men men...

Til dere nye; Jeg bor i Hønefoss, skal ha mitt første barn (termin 4.okt)...er selv 27 år gammel...

Jammen har aktiviteten til babyen blitt mer intens de siste 2-3 ukene....føler at han er våken hele tiden jeg!! Hehehe...men det er litt gøy da----formen ellers er jo ikke så bra pga bekkenløsning...sliter mest om nettene da jeg ikke får sove ordentlig...og klarer egentlig verken å ligge på ryggen el på sidene:(( Skulle ønske noe hjalp...men... :( Føler også at jeg har endel vann i kroppen ja...litt hevelse i føttene o.l...var på kontroll tirs..alt bare bra med babyen og hører hver gang at han vokser bra...å høre på hjertelyd var ikke så enkelt da babyen bare sparket i vei:-))

Åssen er det med dere andre?

Assemor, har babyen kommet til verden eller??

Klmz

Skrevet

Heisann... Formen er bra den, hovnrer endel opp i beina på varme dager. Har blitt numen i fingertuppene..

Aktiv denne lille krabaten nå ja:-)

Var hos jm på torsdag, skal ikke til henne før i slutten av aug..

Skal vi ha et treff snart igjen?

Håper d går bra med dere andre, assemor hvordan er formen din?

Skrevet

Hei og hopp!

Vi hadde en strålende ferie :o) Det var så utolig deilig og komme seg bort litt og unga har hatt det mega bra. Var en tur i dyreparken på tirsdag, det var VARMT det vel!! Gikk der i 8 laaange timer, med pause hvet 10. minutt ca :o) Barna syns det var kjempe stas, men eldste frøkna ble livredd Sabeltann stakkars.

Ellers så er formen veldig variabel her, bekkenet er ganske kranglete.

Nå driver jeg og ommøblerer, rydder og herjer voldsomt for og få plass til vesle frøkna. Rart hvor mye møkk en samler på altså :o)

Det hadde vært hyggelig med et treff snart kanskje? Noen som har hørt noe fra Sjiga enda?

Svett og støvete klem fra meg =0)

Skrevet

Hallo igjen dere...

Det er visst altfor varmt for tiden...spesielt for oss som går med en varmeovn i magen:o)

Dusjer flere ganger om dagen, huffa meg!!

Ellers er det rydding som gjelder her også...skal kanskje ta meg en tur til Oslo imorgen..ikke helt bestemt enda:-) (For shopping selvfølgelig)..

Med meg er det det samme....bekkenet...bekkenet krangler med meg og jeg med bekkenet...får visst ikke gjort så mye...har gått med begge krykker lenge nå..håper fortsatt på at smertene går over etter fødselen:)

Ellers så hadde det vært koselig med et treff snart ja:-))

Skrevet

Den varmen er ganske enorm ja! Så de meldte 28 grader i morgen, tenker jeg gjør da som jeg gjorde i dag, plasserer meg boms i basenget til barna :o) De syntes det var hysterisk morsomt altså =0) Værre var det og komme seg opp igjen, naboen fikk seg nok en god latter tenker jeg!

Ang den fæle ryddinga, tror aldri vi kommer til og bli ferdige jeg! Har følelsen av at jo mer en rydder jo mer rot kommer frem :o)

Nå skal gubben og jeg se film og kose oss litt, må jo ha en pause og ;o)

Skrevet

Hei alle sammen, nei jeg har ikke født til min store fortvilelse. Dette er som sagt min 3. og de 2 andre kom henholdsvis 17 og 13 dager før termin og nå er det 8 dager til termin. ikken Sistemann kom uten noe forvarsel for vi var i Drammen å skulle kjøpe barenesete,men måtte en rask tur innom McDonald først, hadde ikke før satt oss i bilen for å spise så gikk vannet, men det jeg hadde lagt merke til ett par dager før var at urinen min hadde skiftet lukt til noe jeg å ikke husker ,men det luktet ikke vondt husker jeg.

Så nå lukter jeg som en gal etter hver gang jeg har vært på do he he he!

Leter etter tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet men nei da-

VArmen plager ikke meg så mye, er heller ikke så hoven som jeg var med forrige mann, så det hjelper vel.

Håper dere andre kan kose dere i varmen og ta de ondtene som kommer.

Skrevet

Hei dere! Spennende i dag. Sakl begynne å jobbe etter fire uker deilig ferie. Blir nok full fart. Lest i aviser at sykehuset har vært rimlig fullt med pasienter.. Jobber fem dager denne uka så regner med at det fort vil vise seg om det går med 100% fremover.. Er jo i bra form, men øker litt på med vann i bena, og andre mindre ting.

Har fri mandag om noen vil treffes da? Tirsdag også.

Sitter og nyter siste sola for i dag på verandaen med vifte og bok.

Håper det snart skjer noe hos deg aasemor. Og hvis ikke at du også klarer å nyte dagene litt du også..

Skrevet

Jeg har fri denne uka, neste uke skal jeg jobbe man-fredag...

Er ganske sliten etter jobb, skal jobbe til uka og uka etter.

Jeg har fri om 3 uker...

Skrevet

Hvordan går d med dere andre? Har vært på stranda igår og idag, godt å avkjøle seg litt.. Nå håper jeg at d blir et par uker med lavere temp, skal jobbe igjen..

Skrevet

Hei du C-millan. Har begynt å jobbe igjen etter ferie nå jeg også. Rimelig hektiske dager på sykehuset nå.. Er liksom en halv times pause som jeg sitter, ellers er det gåing hele dagen. Det positive med sykehuset er i allefall at det ikke er varmt der pga aircondition. Mer behaglig der enn hjemme sånn sett.. Jeg har også vært en tur på stranda i dag. Var litt deilig da. Bada og leste. Var hos jordmor på formiddagen. Alt virker greit. Vokser som jeg skal og fin fosterlyd. Masse aktivitet inne der som før.

Spurte om det du sa om modningsakupunktur, så det skal jeg visst ha også fra uke 38. Ble anbefalt å skrive et brev om hva jeg ønsker og ikke til føden. Litt vanskelig.. skal prøve.

Dere andre? Har dere det bra? Aasemor født ennå?

Skrevet

Hei hei

Ja nå har jeg født en velskapt datter på 3430gr og 49 lang etter verdens raskeste fødsel kjentes det ut som, vi var på sykehuset 0815 og frøkna var ute 0910, føler meg litt snytt siden dette var siste fødsel men jeg skal vel egentlig ikke klage. Alt står bra til med oss, men altid litt spennende å komme hjem se hvordan hun på 3 reagerer, det har gått bra til nå så vi får håpe det fortsetter. Har skjønt at det har vært veldig varmt i disse dagene så jeg håper det står bra til med alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...