Mrs. Smiley Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Lurte på en ting.. Har hørt om mange som har prøvd disse EL- strimlene med variabel suksess... Er det noen som har prøvd EL-stav og hva er erfaringen med den?? Har ikkje begynt å bruke testing selv enda, men vurderer det nå viss TR kommer...
Serial mom Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Jeg syntes ikke de billig-strimlene var så veldig bra,de var litt vanskelig å tolke.. Nå har jeg noen tester fra frankriket(dyre) med dråpeteller som man tar opp urin i,og deretter drypper 5 dråper ned i et fordypet felt på testen,og kan deretter lese av resultatet i form av en eller to rosa streker i et annet felt(som på en grav.test) Tar fra noen sekunder til 5 min. Veldig enkelt og lett å lese av. Testen er formet som en liten fat brikke.
melkekua™ Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har kjøpt meg CB sin el.test jeg da....og den funker supert! Synd den er så dyr! Men har du el så sier den garantert ifra ;o) (er 7 tester i en pakke - koster vel ca. 350,-) Får vi ikke klaff denne pp så kommer jeg nok til å kjøpe meg de billige stripsene en gang til, brukte de i de forrige pp'ne.Lykke til med å finne el!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå