Gå til innhold

ojoj. nå har jeg tatt EL testen.

Anbefalte innlegg

venter TR i dag og så at noen hadde fått positiv el test når de var gravide.

Testen jeg tok nå var svak POSITIV. Er ikke så lenge siden sist jeg var på do så kan jo hebde det er derfor den ble svak. men en strek var det der.

Klarer jeg å vente med å ta CB testen nå da tru?

Huff nå fikk jeg STORE forhåpninger. håper bare ikke Tr kommer å ødlegger stemningen da

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5605258-ojoj-n%C3%A5-har-jeg-tatt-el-testen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

venter til sambo er hjemme fra jobb så vi kan se sammen, han slutter kl 1. men jeg ska holde dere oppdatert.

Før prøve å ikke gå på do før han kommer hjem da.

OjOj- trur jeg dør av spenning. skjelver så jeg nesten ikke klarer å skrive...

Annonse

Eg trur eg ville venta på sambuaren. Veldig kjekt å vera der begge to om testen skulle bli positiv. Meg og kjærasten min gjorde det sist, og det var veldig fint å vera saman om ein så stor ting.

Får håpa vi ikkje hauser opp stemninga alt for mykje her no... Lykke til!

Annonse

Jeg skulle akkurat til å skrive det ACH79 skrev, streken må være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv! Lykke til med testing ;o) Håper det sitter en spire for deg! Oppdater oss etter du har tatt en CB da? ;o)

Iff, dumt tanta kom. Det er desverre slik at med el tester så kan de ikke være nesten positiv, eller svak positiv... for at en el test skal være positiv må test streken være like sterk som kontroll streken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...