frida♥ Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 så vi ammer fortsatt litt. (4-5 ganger i døgnet) Er det bare oss?? Med den mellomste ammet jeg til hun var 16-17 mnd, men da var det det bare en liten morgentår. Nå er det bare tre uker til jeg begynner å jobbe (NEI!!!) så jeg tror vi får prøve å trappe krafting ned her....noen ammesluttetips? Ellers må jeg bare si at Amanda har fårr barnehageplass der jeg jobber. Det er så fantastisk!! (ikke bare er det Drammens beste barnehage :-D men det gjør jo alt så mye enklere også, enn å skulle hvert nødt til å farte rundt for leveing og henting!)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 LillePia syns også at puppen er det beste. Men hu har funne ut at kald melk er også godt. Så kanskje kumelk blir noe som hu vil drikke mer og mer av. For ellers ser det ikke ut til at hun har tankt å slutte å drikke morsmelk enda. Hun kan ha dager der hu ligger til mellom 5-10 ganger, det varierer veldig på hvor mange ganger det ammes i døgnet. Eg har ikke tenkt å slutte enda, så om hu ikke finner ut at hu ikke vil ha mer pupp selv så skal ikke eg tvinge henne til å slutte. Koser oss hjemme en stund til me... deiligt og.
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Vi ammer et par ganger om dagen visst vi er hjemme, aldri ute. Også selvfølgelig om natten da.. Men amming skal vi fortsette med litt til, få litt ekstra kos nå som han skal begynne i bhg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå