Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Plutselig så jeg lyset!!!! hehe.. Nei,jeg har ikke blitt gravid eller religiøs.. Jeg satt og tenkte over at d er så mange som sliter med den forb**** overvekten,inkludert meg... Så tenkte jeg at jeg har hørt at chilli skal sette igang forbrenninga. DA SLO D MEG!!!!! Jeg tenkte tilbake på da jeg var "slank"(aka 70kg fordelt på 174cm-BMI på 23).. Jeg spiste mye sterk mat fordi den tidligere stefaren min(forb***** j*****) var fra Pakistan og han lagde for d meste bare sterk mat med chilli og gara masala osv... Når han da forsvant ut av livet mitt(takk gud) begynte jeg å spise "normal" norsk kost. Kort sagt,på et år gikk BMI'en min opp t 27 og nå 6 år senere har jeg en BMI på 29... Så.... Kanskje den sterke maten hadde noe med at jeg klarte å holde meg "slank"?

D er bare en ide.. Og jeg skal prøve den ut.. Jeg skal ikke torturere min kjære med super-spicy mat,men jeg kan jo begynne å blande litt ekstra i min mat og se hva som skjer..... Kanskje spise en chilli eller to på morra'n for å sette i gang forbrenninga..

Og jo... Å ha en treningsøkt før man spiser på morra'n hjelper også... Men d er ikke så ofte jeg klarer d på morra'n...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5605021-aha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...