Gå til innhold

huff.dør av spenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter TR i dag men den er fortsatt ikke kommet.

Men har en misstanke om at den kommer i dag.

har en cb liggene klar men venter nok med å ta den til kl 3 hvis tr ikke er kommet,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennande! Har du stabil syklus? I så fall ville eg testa snart. Hadde ikkje greidd å venta om eg var deg :) Lykke til!!

Skrevet

oioioi!!! spennende ja!!!!!!! Hold oss oppdatert da :-) Lykke til, krysser alt for deg!!!!

Skrevet

ja har hatt det de 5 siste mnd ihvertfall.

klarer nesten ikke å vente men er så dyrt å sløse 100 kr på den testen når jeg føler at tr kommer.

men vi får se....

ska holde dere oppdatert jeg vettu =)

Skrevet

Ja, du får prøva å finna på noko kjekt for å få tida til å gå. Lettare sagt enn gjort sikkert...:)

Skrevet

Å, så spennende. Bli artig å følge med deg fremover i ettermiddag da:)

Jeg har ikm i morgen, føler på meg at tr skal komme..

Skrevet

på at min Tr kommer er det litt blandete følelse om den kommer eller ikke, ønsker deg lykke til at den ikke kommer =)

Skrevet

Uff ja... det er slitsomt å gå sånn å vente og lure.. Allikevel, så føler jeg at jeg har alle de tegn på at tr skal komme som det er mulig å ha... Bortsett fra at jeg ikke har spottet enda da, pleier det like før.. Blir gaaaal. Forstår godt at du er spent som har ikm i dag, gruer meg nesten litt til i morgen om jeg fortsatt er uten tr.

Skal på jobb i kveld, men syns det skal bli spennende å komme hjem og sjekke om det er noe resultat hos deg:) Lykke til:)

Skrevet

jeg har heller ikke spottet no ennå. pleier å komme på morran når jeg står opp. nå virker det faktisk som jeg får litt mens smerter her. huff vil ikke ha tr på besøk.

vil ha ho på ferie i 9 mnd jeg

Skrevet

Mensmurring er også graviditetstegn:)

Jeg krysser fingrene for deg!!!!

Skrevet

Vi sender tantene avgårde på ferie sammen:) litt bedre for de å dra om de har noen å reise sammen med:)

Krysser alt jeg har for oss begge!!!!XXXXXXXXXXXXXXXXX

Må reise avgårde å få kjøpt meg en test så jeg har den liggende om det skulle bli aktuelt i morgen:)

Skrevet

hehe ja krysser alt jeg har for oss.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lykke til da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...