Gå til innhold

etter et misslykket forsøk tidligere i sommer prøver jeg meg på ny:OSLO /AKERSHUS TREFF noen her ?

Anbefalte innlegg

bor selv på oslos sørside og er prøver i min 1 pp med ikm den 22 nermer seg jo litt så spenningen stiger jo .

men tenkte nok en gang å prøve å dra igang et oslo-akershus treff (så vi er en 3-4 rundt ski å så kan jo ha et lite minitreff der å vi ) har minsten på to så på dag tid er helt ok for meg i allefall og tenk så gøy den dagen det kansje sitter en spire for oss ..da har vi kansje noen gode venner å følge men sukk ja..får se på det spennende er det jo uansett . denne uken går dårlig men neste er det sålangt ingen planer så sleng dere på å kom med forslag... når og hvor passer det for dere så tar vi en avstemning på slutten og dere jenter....... denne gangen skal det ikke få kokebort... dette treffet skal vi fåtil .....

Fortsetter under...

Annonse

vi i lillestrøm gjengen kan sikkert komme til byn.

er jo ikke langt det.

tror det beste er å bare sette en dag,så finner vi ut

om folk kan eller ikke.

På Lillestrøm treffet var vi kun jenter fra Romerike selv om det var åpent for alle, så jeg tror et treff i Oslo gryta vil kunne trekke flere folk.

Stå på Mamma-trulte, det har vært stor interesse før, og de kommer igjen bare de får logget seg på. :-)

Annonse

Det er fordi det blir litt langt å reise for oss som bor sør i Akershus opp til Lillestrøm (vet det er flere av oss)! Hva synes dere follojenter? Og dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...