Gå til innhold

Min stakkars lille sønn:o(

Anbefalte innlegg

Nå har han fått vannkopper, og er bare så dårlig. Nesten 40 i feber og masse røde blemmer/prikker på kroppen. Åsså er han bare 15 mnd gammel. Litt tidlig synes jeg, men man rår ikke over sånt. Ligger ute i vogna og sover nå, så jeg må se å få gjort litt husarb mens jeg er "fri". Dette er ikke morro nei:o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5604740-min-stakkars-lille-s%C3%B8nno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler med deg. Gikk igjennom det samme med mine to barn i fjor ved denne tida. Eldste var da 23mnd og fikk allergisk reaksjon på vannkoppene. Det var helt forferdelig. Minsten var da 10mnd. Om du syns han er mye plaget kan du få flytende zyrtec av lege, den hjelper noe.

God bedring!

Annonse

Huff, stakkars liten.

Mine to hadde det i januar i år og var sterkt angrepet begge to. (de er 6 og 8 år gamle) Prøv å ha så lite klær på som mulig det klør mer når de blir varme.. Mine fikk bruke Luciakjolen og skjorten, de var lette og luftige å ha på.

Smurte de inn med hvitvask, var ikke så mye hjelp i det. Har hørt at noen bruker allergimedisin, hvet ikke om det hjelper. Lykke til og god bedring til lillegutt.

Tuusen takk for alle lykkeønskninger:o) Feberen begynner å synke nå tror jeg. Smører på med hvitvask. Men synes det er litt rart for han griner så fælt når jeg har på det. Er det normalt da?? Tenkte ikke det skulle gjøre vondt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...