Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trenger også noen gode råd :)

Kjennes ut som noen har satt fyr på meg til tider, og ble skikkelig sur da jeg i helgen var på hytta og skulle på hallingmarken, men måtte dra hjem etter en time, for da ville ikke bekkenet være med mer :(

gjør meg så sur.....vil ikke at det skal styre alt heller.

Har også to hunder så må komme meg ut å gå litt også.........men det går greit å gå en liten tur med gode sko, det er den gåingen på senter og i trapper og sånn som tar drepen :(

slemme bekken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De få rådene jeg har fått hos terapauten er å gå med små skritt, stå med lik vekt på begge ben, unngå å gå i trapper.

Men det er viktig å høre til kroppen og ikke belaste den for mye, Får garantert svi for det senere.

Annonse

Hei du :-). Jeg har ei venninne som er plaget av bekkenløsning, og hun er nøye med å hvile før man blir veldig sliten, ligge med føttene høyt (pute under knærne) og sørge for å gå i sitt eget tempo slik at hun ikke kjenner smertene så godt. Skjønner at det kan være vanskelig med ei datter på 13 mnd da - det blir kanskje ikke all verdens med hvile om dagen??

Hvordan er smertene i forbindelse med bekkenløsning helt i starten? Jeg er selv 13+0 i dag, og frykter at jeg begynner å få det...

Jeg har fått henvisning i dag til fysioterapaut. Jeg fikk smerter ganske tidelig, men så er det bare som sakt 13 mnd siden jeg gikk gravid, å har egentlig aldri blitt skikkelig bra etter første sangerskap. Heldigvis så har jeg nå fått greie på att det finnes en fysiotrapaut som er veldig flink på det med bekkenløsning og hun har også gr for gravide med bekkenløsning. Så jeg skal begynne i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...