Gå til innhold

September: Ømme og vonde fingre


Lala74

Anbefalte innlegg

De siste dagene har fingrene mine blitt skikkelig vonde. Om natten "sovner de" og om dagen verker de. Klarer ikke bruke dem slik jeg pleier, vondt å skjære med kniv etc. Noen som har det likedan og kanskje vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt vanlig når man er gravid. Hadde det sånn jeg også, Legen min forklarte hvorfor, men husker ikke helt hva han sa...:) Mine fingre var stivest om morgenen, men kom seg som regel utover dagen. Jeg fikk en del vann i kroppen de siste månedene og hovnet en del opp i beina også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det også slik. Har vært slik hver gang jeg har vært gravid. Mest hvis jeg ska gjøre noe, trille vogn etc. Har hengt i ganske lenge etter fødselen også. Men det går over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært plaget med dette i et par uker nå. Slitsomt! Jordmor sa det kom av ødemer/ vann i kroppen. Jeg føler meg ikke spesielt hoven men... Prøvde å være forsiktig med salt inntaket og drikke mye vann. Jeg syntes det hjalp litt:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene:-)) Jeg regnet med at det bare er vann, men ettersom det ikke er noe særlig til hevelse var jeg ikke helt sikker. Jeg får vel bare sitte her med de stive fingrene mine og vente på fødselen. Jeg har i hvertfall en fin unnskyldning når det er noe som skulle ha vært gjort i huset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...