*We68* Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 var til undersøkelse i går i uke 12 for jeg fikk litt blødning....havnet på UL og der var det en MA i uke 7+4. å komme der å se en tom sekk med et bittelite foster som ikke var mer var helt forferdelig.....unner ingen dette. veldig trist..... men lykke til dere andre og jeg kommer igjen......snart håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Å, så trist. Ingen skulle måtte oppleve sånt. Naturen er ikke så snill alltid.. Håper du blir raskt gravid igjen og at alt går bra da!!!!!!!!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 Huff, ja det var forferdelig trist å høre!! Håper du har noen du kan snakke med nå og at vi snart ser deg tilbake her igjen!!! klem fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalis Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 Så trist å høre... Føler virkelig med dere.... Ønsker dere masse lykke til videre......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå