Gå til innhold

FANTASTISK!!!! - Da er det håp da jenter ****

Anbefalte innlegg

Det utroligste har skjedd.

Det står "gravid" på displayet på CB testen min! :-)

Jeg har nesten ikke ord... Jeg har drømt om det, forestilt meg det, men synes det har tatt urimelig lang tid.

Men nå er vi altså der.

Dette var 18 pp.

Har hatt en enkel pergokur og dette var pausemnd.

Er nå godt over en uke over tiden, og jeg har kjent på "type" menssmerter denne tiden, så klok av skade har jeg ikke rushet inn i symptom-jakten selv om jeg er på overtid. De siste dagene har jeg imidlertid vært så øm i puppene at det ikke har vært til å overse :-)

Jeg ønsker dere masse, masse lykke til jenter. Jeg har lest utrolig mange "jeg er gravid" innlegg, og følelsene har veklset mellom misunnelse og håp. Jeg ønsker virkelig at denne historien skal bidra til håp.

Jeg krysser fingrene for dere og sender selvfølgelig alt det babystøvet jeg kan ************************************************************''

Ha en fin dag dere også

Fortsetter under...

Annonse

takk og takk!

Det er jammen godt med litt respons.

Vi løper jo litt rundt i beina på hverandre her, med litt sånne rare smil og ansikter. Vi synes begge det er en rar følelse og endelig være der. Det har vært så mange skuffelser på veien...

Men nå stor-koser vi oss og håper det går bra.

(Har jo uansett fått en kjærkommen bekreftelse på at det faktisk er mulig å bli gravid!).

Jeg har virkelig satt pris på dette forumet og dere som er her inne.(Selv om jeg kanskje ikke har vært så aktivt skrivende). Igjen lykke til

Hei lillelys:) GRATULERER så mye til deg:) Jeg syntes det er så gøy når vi kommer fra denne siden, for det er vi som fortjener det.. Jeg er selv også gravid etter 14 mnd prøving, har termin i mars, som du også kanskje har? Ønsker deg virkelig lykke til videre..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...