Gå til innhold

Jordmor for flergangsfødende- når???

Anbefalte innlegg

Jeg har bare vært hos legen en gang, er nå i uke 17. Da jeg var hos legen min i uke 10 fikk jeg beskjed om å komme tilbake i uke 24. En eller annen gang må jeg til jordmora også men siden jeg må til hun samme som sist (som jeg ikke likte veldig godt) tenker jeg å drøye det. Er det noen som vet hvor lenge jeg kan vente med jordmor??? Jeg har tenkt å gå til henne men jeg utsetter det gjerne.....

Fortsetter under...

Hei, jeg fikk høre at jordmor skulle man til senest i uke 24! Men du bestemmer jo selv om du vil gå til lege/jordmor eller gynegolog!

Jeg skal til jordmor idag - og er hun sånn som hun jeg var hos sist, blir det ikke mere jordmor før fødsel på meg!

Hei ! her som vi bor så er det mest opp til hver enkelt om vi vil gå til jordmor eller ikke , men selvsakt så er det en fordel og ringe og gi beskjed om forventet termin , bare slik at de er informerte!

For oss som bor her har vi lang vei til sykehuset, reisen tar ca en time. Men fra jeg fikk førte mann til siste har det endret seg veldig mye omkring jordmora. Vi får kunn hjelp fre8 til 3 om dagen så ellers må vi klare oss på egen hånd...Men slik er det kansje andreplasser også. Tror det er viktig å følge ditt eget behov om hva du vil ha utav svangerskapskontrollene og ikke. ,jeg er godt fornøyd med legen .. og vil ikke holde på å springe frem og til bake.. Så lenge vi kjenner liv er alt bra vel ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...