Gå til innhold

Junta eller noen andre, vær så snill! Jeg blir jo aldri spådd her inne jo... =(

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål...

Jeg er født 02.09.86

I hvilket år kommer jeg og samboeren min til å gifte oss?

Når blir jeg gravid neste gang?

Vil det bli gutt eller jente?

Hvor mange barn vil jeg få til sammen?

Hvor gammel kommer sønnen min til å være når han begynner å gå?

Hvordan vil det gå med meg og moren min?

Når får jeg og samboeren min kjøpt oss egen leilighet/hus?

Hadde vært supertakknemlig om noen kunne svart meg.

Jeg har spurt her inne MANGE ganger før, men jeg blir aldri spådd...

Håper på bedre lykke nå! =)

Må bare si at dere som spår er kjempesnille altså!!!!

Fortsetter under...

Så snill du er som vil spå meg! =)

Når blir jeg gravid neste gang?

Hvordan vil det gå med meg og moren min?

Og om du vil prøve deg, så lurer jeg også på når sønnen min kommer til å begynne å gå... =) Gleder meg sånn skjønner du! =)

Får opp neste gravidperiode på deg neste vår med en gutt.

Nå vet jeg ikke hvilket forhold du og din mor har til hverandre,men nå leser jeg ut fra legget mitt her.Får opp håpløshet og urimelighet her fra fortiden,og ting føles veldig urettferdig.Ting har liksom vært på ett bunnivå i livet.Har hun sviktet deg og gått bak din rygg kanskje?Det positive med dette kortet er at det bare kan gå oppover fra nå.Du er nå inne i en periode i livet der du må veie for og imot hva du vil ha med deg videre i livet,men jeg ser en bitterhet her hos deg som ikke helt klarer å slippe taket.Tenk deg nøye om før du tar ditt valg er rådet her.

Skal se på gutten din nå.Jeg vet ikke hvor gammel din sønn er nå,men jeg får opp like etter ett års dagen hans.

Tusen takk! Du hadde utrolig mye rett i svaret ditt om meg og moren min. Har ikke hatt kontakt med henne på ca 1,5 år, så det kan jo ikke gå lenger ned enn det er nå, men hun har oppført seg som en idiot... Jeg er fortsatt skuffet over henne, og føler at jeg ikke klarer å glemme det hun har gjort. Jeg vet ikke om jeg noen gang vil klare det heller, selv om hun skulle bestemme seg for å "oppføre" seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...