Gå til innhold

da ble det 16. pp på meg nå:(

Anbefalte innlegg

Vet det blir mye syting, men nå kom tanta på besøk og dermed er det 16. pp på meg. Så pergo funket ikke denne gangen....

I tillegg ligger sambo med masse feber og bihulebetennelse så spermen hans er vel dau i et par mnd så da blir det sikkert jul før jeg kan tørre å håpe på noe igjen... Sitter oppe og gråter og er ganske fortvilt, lei, frustert og tør liksom ikke håpe på en stund lengre.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5603871-da-ble-det-16-pp-p%C3%A5-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åneiåneiåneiånei!!!!!!! Så trist å høre!! Hadde så ønsket at det skulle klaffe for dere denne måneden!! Kan tenke meg du har det vondt nå ja, jeg har vondt av å lese dette. Det er ikke rettferdig altså!!! Men ikke gi opp! Mange blir gravide i pergo pause måneden, de sier den trenger en syklus... så håper det er tilfellet ditt, og at der ikke blir flere pp nå...

sender deg en stoooor trøsteklem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk begge to! Jeg var veldig fortvilet i natt og kunne ikke se noe særlig lys i tunellen... Vet at det blir mye syting på meg og at jeg kanskje bør prøve å muntre opp andre også, men akkurat i dag klarer jeg bare ikke altså:( Joda, jeg vet at mange blir gravide i pausemnd, men hvilken sjangse tror dere jeg har da, nå sambo er full i feber og har vært det i snart 1 uke nå. Han går på en skikkelig hestekur med antibiotika, så jeg kan liksom ikke tro at det er noe liv igjen i gutta hans heller....

Så nå går jeg og tenkter at "ja ja, det gikk ikke denne gangen heller og nå rekker jeg sikkert å ta den der lapraskopien også før det evt skjer noe og da finner de sikkert ut at vi må ha prøverør og så blir det enda et år med venting...." BUHU! Det er en skikkelig drittdag for meg i dag og jeg tror helt ærlig at jeg bare trenger å få lov å være trist og lei og frustrert i dag så jeg kan bli ferdig med det. I morgen kan jeg sikkert le av det hele, men akkurat i dag virker det littegranne fjernt:/

Tusen takk for at dere bryr dere om meg og nå må jeg gråte en liten skvett igjen for jeg er da så emosjonell!!

Sitter på jobb og skal prøve å holde maska, men tårene bare triller på meg nå... Får ikke håpe de andre legger merke til det.... Sitter heldigvis delvis skjult for de andre så det går sikkert bra.

Håper i allefall at dere har bedre lykke enn meg denne pp!

Sender dere en stor klem tilbake og tusen takk for at dere er her for meg! Blir så rørt av all omtanken jeg.... snufs:)

Uff og uff. Nå begynner nesten jeg å gråte også. Jeg er også på jobb! Jeg kjenner følelesene dine. Og de er så vonde. Jeg har også grått mine bitre tårer på jobb noen ganger ikke bare fordi jeg ikke selv får det il, men også fordi andre får det til...

Det er som du også sier selv, du må få lov til å ha det vondt og være lei deg. Det blir bedre etter at man har vært kjempelei seg og fått det ut i form av tårer og fortvilelse.

Jeg klarer ikke å gi deg noen andre oppmuntrende ord enn at jeg vet så godt hvordan du har det, og føler så med deg.

Trøsteklem.

Tusen takk Steinbukk77.

Setter stor pris på at noen vil svare meg og sende noen trøstens ord. Det hjelper det også:)

Tror bare jeg må bruke litt tid på å svelge denne kamelen før hverdagen går bedre, men det skal nok gå bra med meg:)

Det er så godt å få svar fra noen som faktisk vet hva jeg går igjennom og selv har opplevd den stadige skuffelsen kommer igjen og igjen og igjen..... Når dere klarer å gi meg oppmuntrende ord, så er det jo fordi dere selv har erfart smerten og sorgen over aldri å få til dette og det stikker dypt hos meg! Det skal dere vite! Hadde ikke kommet meg gjennom dagen her uten bim tror jeg.... Glad i dere alle!

Annonse

Ta den tiden du trenger Maddemor, du går igjennom en sorgprosess nå og det må du tillate deg å gjøre, så lenge du trenger å gjøre det. Og blir det for tungt å gå på jobb, er det lov å være syk. Ville bare si at jeg tenker masse på deg nå. Hadde en slik helg i forrige syklus da tanta kom, satt og gråt hele den helgen og ett par dager ut i uka... var helt knust. Vet det siste du trenger er velmenende råd så skal ikke komme med noen. Men bare vit at vi er her og leser innleggene dine og vil støtte deg så godt vi kan gjennom pc'en

Å Kirsty du er så skjønn!!!!

TUUUSEN TAKK! Jeg gikk ut i ferie i dag, så det passet jo bra, for lysten til å gå på jobb var liten i dag, men det gikk da greit likevel.... Det går litt bedre med meg nå og dette skakl jeg komme meg igjennom!

Sender dere alle tusen klemmer og koser for at dere er så støttende for meg:) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...