Gå til innhold

Noen som har hatt KS med full narkose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde narkose, men det var akutt KS, så da hadde jeg ligget med rier til full åpning først også, så det kan vel ikke sammenlignes helt. Jeg var veldig dårlig etterpå, men det er individuelt. Andre narkoser jeg har hatt har jeg ikke vært dårlig, så det tror jeg var tilfeldig. Det jeg synes kanskje er litt "rart" for min del er at jeg ikke så babyen før etter mange timer, det gikk vel ca 5 timer før jeg så han, men det visste jo ikke jeg, siden jeg lå dårlig på overvåking, så det var egentlig helt greit! Du får se det positive at pappaen får muligheten til første kontakt med babyen!! Etterforløpet etter narkose er vel mer plagsomt enn etter epidural (jeg har hatt begge deler), men ikke verre enn at det går kjempefint! Også får du jo så fin "premie" da, og da er det lett og glemme hvor "skral" man egentlig er....:-) Lykke til!

Jeg tok ks med full narkose siden bedøvelsen ikke fungerte.

Akkurat da var narkosen veldig deilig siden jeg var utslitt etter mange timer med veer, men det skal ikke legges skjul på at det tar litt lengre tid å komme seg etter narkose enn bare spinal.

Det jeg i ettertid synes var ganske spesielt var at umiddelbart etter at en opperasjon er ferdig vekker de deg et sekund for å sjekke at alt er iorden før du sover videre. Dette husker man aldri. Da de gjorde det på meg la de også lillegutt på brystet mitt og det husker jeg :o)

Jeg hadde full narkose når jeg tok keisersnitt, fordi di følte de ikke hadde tid til å sette noen annen bedøvelse. Jeg tok akutt keisersnitt, men hadde ingen rier/veer i det hele tatt i forkant. Litt rart og ta narkose egentlig, for jeg følte liksom ikke at jeg hadde fått noe barn. Våknet og så at magen var borte også kom pappa`n med gutten etterpå.

Men det var helt greit altså.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...